استخر بیمه عمان، جاذبه ای دیدنی در جهان

به گزارش مجله گیلاسفا، مسقط یکی از شهرهای زیبای کشور عمان است که به دلیل جاذبه های گردشگری و تاریخی که در دل خود دارد سالانه مسافران و گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود می کشاند. برای افرادی که عاشق طبیعت هستند و گردش در میان کوه ها، جنگل ها، دریاها و چمنزارها را دوست دارند سفر به مسقط می تواند فرصت های بی نظیری در اختیارشان بگذارد.

استخر بیمه عمان، جاذبه ای دیدنی در جهان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

یکی از همین فرصت ها بازدید از استخری است که در روستای بیمه در نزدیکی مسقط قرار گرفته است. در ادامه سعی می کنیم به آنالیز این استخر بپردازیم و سپس سایر جاذبه های گردشگری که در شهر مسقط وجود دارد را آنالیز کنیم. پس همراه ما باشید.

در تور مسقط خبرنگاران شما فرصت بازدید از این جاذبه را خواهید داشت.

همه آنچه که باید درباره استخر بیمه عمان بدانید

در نزدیکی شهر مسقط روستایی واقع شده است که بیمه نام دارد. در این شهر استخری تشکیل شده است که ماجرای آن برای هر مخاطب ای می تواند جذاب باشد. استخر بیمه عمان یک استخر طبیعی است که بر اساس روایت های موجود، در اثر برخورد شهاب سنگ به این ناحیه تشکیل شده است و مکانی بی نظیر برای تفریح به حساب می آید.

این منطقه جذاب از نظر زمین شناسی نیز ارزش بسیار زیادی دارد. برای افرادی که اهل شنا کردن هستند و دوست دارند جایی را برای شنا کردن پیدا نمایند این استخر طبیعی می تواند بهترین گزینه باشد. قسمت های وسط این استخر عمق بیشتری دارند و شناکاران حرفه ای می توانند از شنا کردن در آن لذت ببرند.

برای اینکه بتوانید از مسقط خودتان را به این مکان جذاب برسانید باید یک ساعت و نیم رانندگی کنید. اگر خودروی خودتان را دارید یا خودرویی را اجاره نموده اید، می توانید از سایر جاذبه هایی که در این منطقه نهفته است نیز دیدن کنید.

بازدید از استخر بیمه عمان تنها تکه ای از پازل سفر شماست و سر زدن به سایر بخش هایی که در نزدیکی این ناحیه جا خوش نموده اند می تواند تجربه های بی نظیر دیگری برایتان فراهم کند.

چگونه خودمان را به استخر بیمه و پارک Hawaiyat Najm برسانیم؟

همانطور که قبلا نیز بیان کردیم، استخر بیمه تنها یکی از بخش هایی است که در اطراف شهر مسقط می توانید به بازدید از آن بپردازید. برای رسیدن به این منطقه زیبا و دیدنی کار سختی در پیش ندارید. این منطقه در 130 کیلومتری جنوب مسقط واقع شده است و خودروهای زیادی هستند که شما را به نزدیکی استخر می رسانند.

پارک Hawaiyat Najm کجاست؟

یکی دیگر از مواردی که بر جذابیت استخر بیمه می افزاید محیط اطراف آن است. این استخر چشم نواز با محیط سرسبز و زیبایی احاطه شده است که اهالی آن را با عنوان پارک Hawaiyat Najm می شناسند.

غرفه های سر پوشیده متعددی با میزهای پیک نیک، توالت، سطل های آشغال نصب شده، مسیرهای پیاده روی آسفالت شده و زمین بازی در این پارک به چشم می خورد و به مسافران و گردشگرانی که به این ناحیه سفر نموده اند اجازه می دهد با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند و از محیط اطراف لذت ببرند.

خود استخر بیمه نیز برای امنیت بیشتر با دیواری سنگی احاطه شده است تا محافظت از جان بچه ها و حتی بزرگسالان راحت تر باشد. مردم محلی از این دیوار به عنوان مکانی جذاب برای پرش در استخر استفاده می نمایند و آن را فرصتی بی نظیر می دانند.

اگر با خودروی خود به این ناحیه سفر کنید می توانید از پارکینگ رایگانی که در اختیارتان قرار گرفته است به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. به خاطر داشته باشیدکه پارک Hawaiyat Najm روزانه از 8 صبح تا 8 شب پذیرای مسافران و گردشگران است.

شنا در استخر بیمه

اگر عاشق شنا هستید، می توانید در این استخر شنا کنید. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که از قوانین مجموعه تبعیت کنید و به اندازه کافی لباس بر تن داشته باشید. اگر از این قوانین تبعیت نکنید نمی توانید شنا در استخر بیمه را هم تجربه کنید.

شیرجه از بالای صخره در آب

یکی از ورزش های هیجان انگیزی که در سرتاسر جهان هواداران خاص خود را دارد Cliff diving یا همان شیرجه از بالای صخره در آب است. این ورزش هیجان انگیز یکی از فعالیت های محبوب در استخر بیمه عمان است و در میان پسرهایی که در نزدیکی این ناحیه زندگی می نمایند بسیار معروف و محبوب است. عمق آب در این استخر از 30 سانتی متر تا 30 متر نیز متغیر است. پس اگر می خواهید Cliff diving را امتحان کنید باید مراقب خودتان باشید و از فردی که در این زمینه اطلاعات لازم را دارد یاری بگیرید.

برای گشت و گذار در این ناحیه جذاب چقدر زمان احتیاج دارید؟

بازدید از استخر بیمه و مکان هایی که در اطراف آن جا خوش نموده اند ممکن است زمان زیادی از شما نگیرد. کافی است چند ساعت از زمان تان را برای این ناحیه اختصاص دهید و در آن به عکاسی، پیاده روی و شنا بپردازید.

این شما هستید که مشخص می کنید سفرتان به روستای بیمه و نواحی اطراف آن چقدر باید طول بکشد. اگر عاشق طبیعت هستید می توانید زمان بیشتری برای گشت و گذار در این منطقه چشم نواز اختصاص دهید.

بهترین زمان برای بازدید از استخر بیمه چه زمانی است؟

استخر بیمه در عمان چند سالی است که در میان مسافران محبوب و معروف شده است. در میانه تابستان این مکان از مسافران و گردشگران زیادی پر می گردد. اگر از شلوغی بیزار هستید و به دنبال یک مکان امن و خلوت برای گذراندن تعطیلات می شد، بهتر است ساعت های آغازین صبح را برای بازدید از این منطقه اختصاص دهید. به خاطر داشته باشید که آب و هوای عمان در ماه های گرم سال همچون تابستان بسیار داغ است و بهترین زمان برای بازدید از این استخر ماه های اکتبر تا آوریل است.

برای سفر به این ناحیه به چه لوازم و تجهیزاتی احتیاج خواهید داشت؟

هر سفری به تجهیزات خاصی احتیاج دارد. زمانی که تصمیم می گیرید دل به جاده و طبیعت بزنید باید خودتان را برای هر اتفاقی آماده کنید. سفر به عمان و بازدید از طبیعت آن نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در ادامه لوازمی که برای سفر به این ناحیه احتیاج دارید را با هم مرور می کنیم.

  • کفش مقاوم: کف استخر بیمه سنگی است و راه رفتن در آن می تواند پایتان را اذیت کند. اگر پاهای حساسی دارید بهتر است کفش مقاومی برای سفر به این ناحیه همراه داشته باشید.
  • ضد آفتاب: اگر می خواهید پوست تان را در برابر نور آفتاب محافظت کنید باید ضدآفتاب هم به همراه داشته باشید.
  • حوله میکروفایبر: یک حوله کوچک از جنس میکروفایبر می تواند بهترین وسیله برای این سفر باشد.
  • لباس شنا(مایو): خوب اگر قصد دارید آب تنی کنید و دل به آب بزنید باید لباس شنا را هم جزء لوازم ضروری تان بگنجانید.
  • آب نوشیدنی: بهتر است بطری آب خودتان را داشته باشید تا مجبور نباشید در طول سفر به دنبال آب نوشیدنی بشد.
  • ناهار و میان وعده: برای افرادی که تصمیم دارند چند ساعتی را در این استخر و نواحی اطراف آن اتراق نمایند ناهار و میان وعده یکی از موارد ضروری محسوب می گردد.

عمانمسقط

منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 587

به "استخر بیمه عمان، جاذبه ای دیدنی در جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "استخر بیمه عمان، جاذبه ای دیدنی در جهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر بیمه عمان، جاذبه ای دیدنی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید