اولین بوتیک هتل کرمانشاه افتتاح می گردد

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرنگاران/کرمانشاه معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه از پیشرفت 85 درصدی اولین بوتیک هتل کرمانشاه خبرداد.

اولین بوتیک هتل کرمانشاه افتتاح می گردد

اصغر رشنو در گفت و گو با خبرنگاران، بااشاره به وجود بافت تاریخی ارزشمند در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: طی یکی دو سال اخیر قدم های خوبی برای حفظ و بهره برداری از بافت تاریخی شهر کرمانشاه اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در تلاشیم تا بتوانیم داشته ها، معماری و فرهنگ و هنر اصیل شهرمان را زنده نگه داریم و آنها را معرفی کنیم.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه توضیح داد: در این راستا در سالهای اخیر طی فراخوان هایی از بخش خصوصی خواستیم برای سرمایه گذاری در این بافت ورود کند و برای افرادی که در این بافت دارای خانه تاریخی هستند نیز جهت اجرای طرح های گردشگری در بناهایشان تسهیلات در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت تعدادی از خانه های تاریخی کرمانشاه با حفظ اصالت و معماری تغییر کاربری دادند، گفت: در حال حاضر برای 10 خانه تاریخی کرمانشاه مجوز اجرای طرح گردشگری صادر شده است.

رشنو از اجرای اولین بوتیک هتل کرمانشاه در یکی از این بناهای تاریخی خبرداد و اضافه کرد: این پروژه گردشگری در یکی از مدرسه های قدیمی شهر با حفظ اصالت بنا به وسیله یکی از سرمایه گذاران استان در حال انجام است.

وی آغاز اجرای این پروژه را از سال گذشته دانست و گفت: پروژه بوتیک هتل کرمانشاه حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برآورد می گردد در ایام دهه فجر به بهره برداری برسد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اندازه اعتبار این پروژه را حدود 20 میلیارد تومان بیان کرد که حدود 80 درصد آن آورده سرمایه گذار است.

وی در ادامه بوتیک هتل را نوعی خاص از هتل ها دانست و گفت: وسیع نبودن، تعداد محدود اتاق ها، طراحی زیبا و متفاوت و ارائه خدمات مناسب روز غذاهای محلی را از جمله ویژگی های بوتیک هتل ها دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1050

به "اولین بوتیک هتل کرمانشاه افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بوتیک هتل کرمانشاه افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید