اینستاگرام، لیونل مسی را بلاک کرد!

به گزارش مجله گیلاسفا، یکی از مهمترین و شاید هم مهمترین اتفاق زندگی حرفه ای لیونل مسی ماه گذشته با قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر رقم خورد. مسی که از بدو به معروفیت رسیدنش با دیه گو مارادونا مقایسه می شد، انتها تنها قطعه گمشده پازلی که او را هم رده اسطوره فقید کشورش قرار می داد را پیدا کرد و بالاخره دستش را روی جام 14.4 اینچی ساخته شده از طلای 18 عیار خالص گذاشت. در پی این اتفاق سیلی از پیغام های تبریک نه تنها از سوی نزدیکان و اطرافیان بلکه از سوی میلیون ها تن از فالوورهای ستاره آرژانتینی برای این بازیکن 35 ساله ارسال شد که البته نتیجه چندان جالبی نداشت.

اینستاگرام، لیونل مسی را بلاک کرد!

برنده توپ طلای جام جهانی که سال جاری شانس زیادی برای کسب هشتمین توپ طلای خود از فرانس فوتبال دارد، روز گذشته (دوشنبه) درباره این اتفاق گفت: حساب کاربری من در اینستاگرام برای چند روز مسدود شده بود و دلیلش هم حجم پیغام هایی بود که من بعد از قهرمانی در جام جهانی دریافت کردم. من بیش از یک میلیون پیغام در اینستاگرام دریافت کردم و آنها (مسئولان اینستاگرام) هم حسابم را مسدود کردند.

مسی بعلاوه به یک واقعیت جالب دیگر هم اعتراف کرد؛ اینکه برخلاف بسیاری از مشاهیر و سلبریتی های روز جهان که مسئولیت مدیریت حساب های کاربری شان در فضای مجازی را به نمایندگان رسانه ای خود واگذار می نمایند، او هیچ فرد یا مؤسسه ای را برای انجام کار استخدام نکرده و این در حالیست که او به تنهایی در اینستاگرام (بدون احتساب دنبال نمایندگانش در توئیتر و فیسبوک و ...) 425 میلیون فالوور دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1382

به "اینستاگرام، لیونل مسی را بلاک کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام، لیونل مسی را بلاک کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید