نتایج مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا حذف می گردد؟

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران، ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا قرار بود سال گذشته برگزار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این رقابت ها لغو و به فروردین سال 1400 موکول شد. با نزدیک شدن به تاریخ مسابقات انتخابی، صحبت های زیادی از تعویق دوباره این بازی ها و طرح جدید AFC برای برگزاری متمرکز آن مطرح شده است.

نتایج مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا حذف می گردد؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است فردا سه شنبه جلسه ای را برگزار کند و تصمیم نهایی را در این ارتباط بگیرد. آخرین خبرها حاکی از این است که مسابقات ماه فروردین به تعویق می افتد و خرداد و تیر به صورت متمرکز برگزار می گردد.

روزنامه الاتحاد امارات در خبری مدعی شد مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور در حال آنالیز دو راه حل و ارائه آن به کنفدراسیون آسیا هستند. طرح نخست برگزاری بازی ها در ماه مارس است و طرح دیگر تعویق بازی ها تا ماه ژوئن و حذف نتایج مسابقات گذشته و برگزاری مسابقات با یک سیستم متمرکز و جدید.

این پیشنهاد پیش از این هم برای مسابقات لیگ قهرمانان 2020 آسیا مطرح شده بود اما در نهایت AFC امتیازات و نتایج دو هفته ابتدایی آن مسابقات را لحاظ کرد. به نظر می رسد حذف نتایج و امتیازات بازی های گذشته در جهت سیاست های AFC نباشد و کنفدراسیون آسیا صرفاً با تعویق و برگزاری مسابقات به صورت متمرکز موافقت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 674

به "نتایج مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا حذف می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا حذف می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید