این مجسمه غول پیکر از 70 هزار گلدان سرامیکی کوچک ساخته شده

به گزارش مجله گیلاسفا، در یک مجسمه به یاد ماندنی اثر گرگوار اسکالابر 70 هزار گلدان سرامیکی مجزا استفاده شده است. این هنرمند فرانسوی چندین ماه با استفاده از یک تکنیک قدیمی، این گلدان ها یا کوزه ها را ساخت. سپس آنها را بر روی یک ساختار رزینی و فوم بزرگ، مرتب کرد تا الگویی مسحورکننده ایجاد کند که به نظر می رسد جلوی چشمان بیننده حرکت می نماید.

این مجسمه غول پیکر از 70 هزار گلدان سرامیکی کوچک ساخته شده

اثر تمام شده، با عنوان دگردیسی های نهایی تتیس ، در نمایشگاه Porcelain Virtuosity که بخشی از رویداد Homo Faber در ونیز بود، عرضه شد.

در اساطیر یونانی،تتیس یکی از شش دختر اورانوس و گایا و تجسم اقیانوس پربرکت بود. او دارای بیش از 3000 فرزند به نام اوکئانیدها و ریورها شد، آن ها چشمه ها، دریاچه ها و رودخانه های دنیا بودند.

اگرچه طول هر یک از ظروف سرامیکی کوچک تنها چند اینچ است، اما مجموع آنها، مجسمه ای غول پیکر با ارتفاع 2 متر و قطر بیش از 90 سانتیمتر ایجاد نموده است.

خود اسکالابر 80 درصد از قطعات سرامیکی را ساخته است، در حالی که میزان به جای مانده به وسیله دستیاران استودیو او ساخته شد.

او می گوید: این یک ترکیب آزاد و بدون الگوی از پیش معین شده بود. به طور غریزی با تداعی و کنار هم قرار دادن اشکال و رنگ ها درست شده است.

این هنرمند را در اینستاگرام دنبال کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1264

به "این مجسمه غول پیکر از 70 هزار گلدان سرامیکی کوچک ساخته شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مجسمه غول پیکر از 70 هزار گلدان سرامیکی کوچک ساخته شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید