بازسازی دکوراسیون خانه باغ ویلایی آجری زیبا - مدرنیسم

به گزارش مجله گیلاسفا، خانه مسکونی یک طبقه ایی که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم در پایتخت کشور ایرلند، شهر دوبلین واقع شده است. ساختمان بنایی قدیمی است که به بهترین شکل ممکن مورد بازسازی قرار گرفته است این خانه دقیقا شبیه به خانه های قدیمی ایرانی است که حیاط باغی عظیم اطراف خانه را محاصره نموده است مساحت این خانه باغ حدود 234 متر مربع می باشد. البته بخش هایی در این خانه جا به جا شده است برای مثال آشپزخانه جدید به بخش انتهایی کنار ساختمان آورده شده است. دیوارهای آجری خانه که برای خلق محیطی کاملا خصوصی طراحی شده بودند مورد بازنگری قرار گرفته و تبدیل به پنجره هایی شیشه ایی با حداکثر نور گیری در این ساختمان شمالی-جنوبی شده است. همچنین این پلان باز باعث هماهنگی بیشتر و پیوستگی بین خانه و محیط باغ می گردد. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید کف خانه سه پله پایین تر از کف بنای محیط اطراف خانه طراحی شده تا نور طبیعی بیشتر در کفپوش خانه نفوذ کند تا محیط خانه روشن تر و زیباتر جلوه کند. سقف خانه هم اندکی پایین تر آورده شده و به 2.2 متر کاهش یافته تا سایه کمتری از این خانه بروی خانه های همسایه بقلی بیافتد و باعث دلگیر شدن محیط بگردد.

بازسازی دکوراسیون خانه باغ ویلایی آجری زیبا - مدرنیسم

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محیط هایی که به خانه اضافه شده اند کاملا در هماهنگی با دیگر اجزای خانه هستند و به اتصال بین باغ و خانه بیشتر یاری می نمایند در شکل های زیر جهت های مختلفی از این خانه باغ زیبای بازسازی شده را مشاهده می کنید که چگونه یک خانه قدیمی با دیوارهای آجری برآمده تقریبا با حفظ نمای خود دوباره جان تازه ایی گرفته است. البته سبک طراحی داخلی خانه هم همانطور که از آشپزخانه متوجه می شویم سبکی کلاسیک و سنتی بخود دارند تا هارمونی بین نمای داخلی و نمای خارجی حفظ بشود.

منبع: اتاق
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 220

به "بازسازی دکوراسیون خانه باغ ویلایی آجری زیبا - مدرنیسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی دکوراسیون خانه باغ ویلایی آجری زیبا - مدرنیسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید