قیمت تور عمان: برقراری مجدد پرواز های هفتگی کیش، مسقط

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرگزاری خبرنگاران- معاون بازرگانی هواپیمایی کیش از برقراری مجدد پرواز های هفتگی کیش- مسقط (عمان) با کاهش شیوع کرونا اطلاع داد.

قیمت تور عمان: برقراری مجدد پرواز های هفتگی کیش، مسقط

با قیمت تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران؛ آقای عادل نورعلی با اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار در تاریخ هوانوردی کشورمان، مسافران و گردشگران خارجی به وسیله جزیره کیش به سایر نقاط کشور ترانزیت هوایی می شوند.

وی اضافه نمود: با توجه به آنالیز های چند ماهه و شناخت احتیاج کشور و با هدف ارزآوری و رونق کسب و کار ها و با توجه به علاقه مندی گردشگران خارجی به دیدنی های تاریخی و تفریحی جزیره کیش و کشورمان و از سوی دیگر شروع صدور ویزای جهانگردی ایران، بنا شد تا طرحی جامع در این راستا چیده گردد تا هم جنوب به شمال ایران به صورت هوایی وصل گردد و هم توسعه گردشگری و جذب جهانگرد خارجی رونق هر چه بیشتر پیدا کند.

نورعلی ادامه داد: همزمان با خاتمه پیک پنجم کرونا و شروع صدور ویزای جهانگردی، پروژه اتصال خلیج همواره فارس به دریای خزر وارد فاز عملیاتی شد تا برای نخستین بار در تاریخ هوانوردی کشورمان، مسافرین و گردشگران خارجی به وسیله جزیره کیش به سوی سرزمین اصلی ترانزیت هوایی شوند.

معاونت بازرگانی هواپیمایی کیش تاکید نمود: با طرح پروژه اتصال خلیج همواره فارس به دریای خزر مسافرین و گردشگران کشور های امارات، قطر، کویت و عمان با پرواز های هواپیمایی کیش به جزیره کیش سفر نموده و پس از بازدید از این جزیره به سوی سرزمین اصلی ترانزیت می شوند تا سفر خود در ایران را ادامه دهند.

وی اضافه نمود: با برقراری پرواز های کیش - مسقط، این طرح افتتاح رسمی شد و در فاز های بعدی بزودی پرواز های بین المللی کیش به سوی کویت، دبی و دوحه برقرار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1089

به "قیمت تور عمان: برقراری مجدد پرواز های هفتگی کیش، مسقط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور عمان: برقراری مجدد پرواز های هفتگی کیش، مسقط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید