تبدیل انواع ویزا

به گزارش مجله گیلاسفا، تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی کانادا

برای ویزای تحصیلی کانادا امکان تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کانادا در شرایط زیر وجود دارد.

تبدیل انواع ویزا
  • متقاضی زیر 18سال سن داشته باشد و بخواهد در یکی از مقاطع ابتدایی تا دبیرستان تحصیل کند. در این صورت می تواند ویزای توریستی خود را به ویزای تحصیلی تبدیل کند.
  • از یکی از مراکز آموزش عالی کانادا پذیرش بگیرد و یک درس پیشاحتیاج را داخل خاک کانادا بگذراند.

در صورتی که همسر فرد در یکی از تیم های ورزشی کانادا باشد شخص می تواند به تحصیل در کانادا بپردازد و ویزای توریستی را به ویزای تحصیلی تبدیل کرد.

تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا

کار در کاناداتبدیل ویزای توریستی به ویزای کار کانادا، از تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی سخت تر است. در واقع به جز در چند مورد خاص که در ادامه به آنها اشاره می کنیم؛ نمی توان ویزای توریستی را به ویزای کاری تبدیل کرد.

  • متقاضی درخواست اقامت دائم دهد و منتظر جواب این درخواست باشد. تا زمانی که تصمیم نهایی درباره درخواست او گرفته نشده است؛ او می تواند در کانادا کار کند.
  • همسر فرد مشغول کار یا تحصیل در کانادا باشد.

کار با ویزای توریستی کانادا

حالت سوم این است که متقاضی کاری را انتخاب کند که برای انجام آن در کانادا احتیاج به مجوز قانونی وجود نداشته باشد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان سراغ کارهای غیر قانونی نروید چرا که می تواند باعث به وجود آمدن مسائل زیادی برای شما گردد. کانادا کشوری قانونمند است و همین سخت گیری ها درباره قوانین باعث پیشرفت و رشد این کشور شده است.

تبدیل ویزای تحصیلی کانادا به اقامت دائم

تبدیل ویزای کاری به اقامت دائم همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد؛ برای اخذ اقامت کانادا باید پله پله پیش رفت. پس از اینکه توانستید ویزای توریستی تان را به ویزای تحصیلی تبدیل کنید؛ به سراغ تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت دائم بروید.

برای کسانی که در مقاطع ابتدایی تا دبیرستان در کانادا تحصیل نموده اند دریافت اقامت دائم کار آسانی تری است. آنها بدون هیچ مسئله ای می توانند پس از اتمام تحصیل شان در خاک کانادا بمانند. اما کسانی که برای تحصیلات دانشگاهی راهی کانادا شده اند و می خواهند پس از آن نیز در این کشور بمانند کار کمی سخت تر است. آنها باید به وسیله سرمایه گذاری یا کار یا ازدواج این امکان را برای خود فراهم نمایند.

تبدیل ویزای کار کانادا به اقامت دائم

در تبدیل ویزای کاری به اقامت دائم، سابقه کاری دارای اهمیت زیادی می باشد. متقاضی باید برای این درخواست حداقل 2سال سابقه کار در یک شغل تمام وقت را داشته باشد. نکته حائز اهمیت دیگر داشتن استطاعت اقتصادی است؛ داشتن استطاعت اقتصادی از متخصص بودن و حرفه ای بودن اهمیت بیشتری دارد. اگر درخواست تبدیل ویزای کاری به اقامت دائم کانادا را دارید انتظار هزینه ای هزار تا 2هزار دلاری برای هر فرد مجرد را داشته باشید و همچنین سعی کنید از مشاوره یک متخصص و یا وکیل مجرب نیز بهره ببرید.

اقامت دائم هدف اصلی بسیاری از متقاضیان ویزای توریستی کانادا از اخذ این ویزا این است که بتوانند از این طریق اجازه اقامت دائم این کشور را بگیرند. این متقاضیان باید بدانند برای اخذ اقامت دائم کانادا باید پله پله پیش رفت. تنها در این صورت است که شما می توانید بیشترین تضمین را برای اخذ ویزای کانادا داشته باشید. درواقع ویزای فوری کانادا در راه اخذ اقامت دائم به به کار شما نخواهد آمد. سوال هایی از این قبیل که آیا می توان ویزای کار، ویزای تحصیلی و ویزای مالتیپل را به اقامت دائم کانادا تبدیل کرد؟ یکی از رایج ترین سوال های متقاضیان اخذ ویزای کانادا می باشد.

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار سوئیس

پس از این که در کشور سوئیس فارغ التحصیل شدید، می توانید برای کار به مدت شش ماه دیگر در این کشور اقامت داشته باشید. در این دوره می توانید تا 15 ساعت در هفته کار کنید. این دوره قابل تمدید نمی باشد. برای انجام این کار باید به دفاتر مهاجرت مراجعه کنید و مدارک خود را ارائه کنید:

گواهینامه یا مدرکی که شما دوره تحصیلی خود را به انتها رسانده اید.

باید ثابت کنید که در این مدت می توانید از پس هزینه ها بر می آیید.

ثابت کنید که جایی برای زندگی دارید.

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار آلمان

فارغ التحصیلان غیر اتحادیه اروپا در آلمان واجد شرایط اشتغال قانونی هستند، آنها می توانند به اداره ملی خارجی اجازه اقامت برای اهداف شغلی بروند. شما بعد از فارغ التحصیل شدن در دانشگاه های آلمان، می توانید اجازه اقامت 18 ماهه، برای جستجوی کار درخواست کنید. در طول این 18 ماه، می توانید هر نوع شغلی را برای حمایت از خود انتخاب کنید و مشغول به کار شوید. حتی اگر فقط یک پیشنهاد شغلی برای اشتغال نیمه وقت داشته باشید، اجازه اقامت به شما داده می گردد. برای دریافت بهتر و راحت تر کار در کشور آلمان بهتر است، به زبان آلمانی مسلط باشید.

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار انگلستان

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا که می خواهند در انگلستان پس از فارغ التحصیلی باقی بمانند، باید برای ویزای کار درخواست نمایند. شما می توانید چندین ویزا را درخواست کنید:ویزای عمومی (Tier 2)قبل از اینکه شما این ویزا را درخواست کنید، باید از یک کارفرمای مجاز، مشغول به کار حرفه ای پیشنهاد شغلی داشته باشید. حداقل حقوق و دستمزد 20800 پوند را باید به شما پرداخت نمایند و می توانید پس از 5 سال اشتغال در ویزای عمومی برای اقامت دائم درخواست کنید.ویزای کارآفرین (Tier 1)این ویزا برای همه دانشجویانی است که در حال توسعه یک ایده کسب و کار در سطح جهانی هستند. شما باید از طرف دانشگاه شناسایی شده و مورد حمایت واقع شوید، تا بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.ویزای کارگر موقت (Tier 5)این ویزا به شما اجازه اقامت 12 یا 24 ماه در انگلستان کار کنید. دانشجویان بین المللی در انگلستان می توانند درخواست ویزای کارگر موقت، برای تجربه کار و کارآموزی در انگلستان را پس از انتها تحصیلات انجام دهند.

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار سوئد

اگر پس از تکمیل تحصیلات خود در سوئد، قصد انجام کار دارید، باید اجازه کار این کشور را کسب کنید. شما برای کار در سوئد به یک پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما احتیاج دارید که حداقل حقوق 13000 کرون به صورت ماهانه را به شما پرداخت کند. همچنین شما بعد از انتها تحصیلات در کشور سوئد، می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و کارمندانی را استخدام نمایید و از این طریق اقامت سوئد را کسب کنید.تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار نیوزیلندپس از اینکه شما در نیوزیلند فارغ التحصیل شدید، می توانید برای ویزای کاری اقدام کنید. شما می توانید ویزای تحصیلی کاری پس از انتها تحصیل، به مدت 3 سال دریافت کنید. همچنین شما می توانید شرایط ویزای خود را تغییر دهید. مانند: شغل، محل کار و کارفرمایی که برایش کار می کنید.تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار ژاپناسنادی که برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری در ژاپن احتیاج دارید، بستگی به نوع ویزای شما دارد. ولی بیشتر اسنادی که احتیاج دارید، توسط شرکتی که می خواهید مشغول به کار شوید، انجام می گردد. ممکن است از اسناد خاصی از مدرسه شما بخواهند، پس سعی کنید هرچه که می خواهند فراهم کنید.

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار مجارستان

اگر شما دانشجوی خارجی هستید و در مجارستان تحصیل می کنید و قصد دارید بعد از فارغ التحصیلی در مجارستان باقی بمانید، باید اقداماتی در این زمینه انجام دهید که به صورت زیر می باشند:اگر شما به تازگی فارغ التحصیل شده اید، 9 ماه فرصت دارید که شغلی در مجارستان پیدا کنید و بتوانید از این طریق ویزای کار این کشور را بدست آورید.در محل تحصیل درخواست اجازه کار ارائه کنید، تا در صورت وجود شغل، بتوانید مشغول به کار شوید.درخواست اجازه کار بر اساس فعالیت سودمند ارائه کنید. بدین صورت است که شما باید در مجارستان اشتغال ایجاد کنید.

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار هلند

شما در کشور هلند فارغ التحصیل شده اید و یا تحقیقات علمی انجام داده اید و مایل به پیدا کردن شغلی برای خود هستید. شرایط خاصی برای شغل وجود دارد که برای همه اعمال می گردد: در 3 سال گذشته شما باید:مدرک لیسانس یا فوق لیسانس را در هلند گرفته باشید، یامطالعه در هلند در زمینه قانون سیاست فرهنگی را تکمیل نموده باشید، یامدرک فوق لیسانس در دوره ارشد مارشال را به دست آورده باشید، یاتحقیقات عملی انجام داده باشید، یامدرک دکتری خود را در یک دانشگاه بین المللی به انتها رسانده باشید، یاحداقل نمره 6 مدرک آیلتس را دریافت نموده باشید، یامدرک فوق لیسانس یا دکتری را به زبان هلندی یا انگلیسی به انتها رسانده باشید.

منبع: اینترنت
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 264

به "تبدیل انواع ویزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل انواع ویزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید