تقویت و ارتقای سطح تعاونی ها از اهداف اصلی بانک توسعه تعاون است

به گزارش مجله گیلاسفا، مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکتهای استان البرز، حمایت از تعاونی ها را از اهداف اصلی بانک برشمرد.

تقویت و ارتقای سطح تعاونی ها از اهداف اصلی بانک توسعه تعاون است

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکتهای تعاونی استان البرز به مناسبت هفته تعاون گفت: حمایت، تقویت و ارتقاء سطح تعاونی ها از اهداف اصلی این بانک به اسم تنها بانک دولتی، توسعه ای و تخصصی در بخش تعاونی میباشد.

به گزارش روابط عمومی استان البرز، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه نجفی عضو هیئت مدیره بانک به استان البرز سفر کرده از تعاونی های فعال و واحدهای مالی و فراوریی استان البرز بازدید نمود.

مهدیان طی این بازدید با اشاره به رسالت حمایتی بانک توسعه تعاون گفت: هدف اول و اصلی بانک توسعه تعاون به اسم تنها بانک دولتی و توسعه ای در بخش تعاون حمایت، تقویت و ارتقاء سطح تعاونی ها و یاری به اشتغال و فراوری در این شرکت های مالی بوده و به طور کلی و بر اساس اهداف اساسنامه ای، 70 درصد منابع اعتباری این بانک جهت تقویت اشتغال و فراوری در اختیار تعاونی ها قرار می گیرد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی جلسه همکاری با مدیران عامل شرکتهای تعاونی آذین پلاست فناوران آسیا، تعاونی فرابهسازی صنایع چوب البرز و شرکت آریا دیزل با اشاره به عملکرد بانک توسعه تعاون طی سالهای بعد از تاسیس تصریح نمود: هرجا که چرخ فراوری کشور بچرخد قطعاً مایه خوشحالی ما بوده و بانک توسعه تعاون در زمینه تقویت سرعت چرخ فراوری کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود و کلیه خدمات بانکی که سایر بانکهای شبکه بانکی ارائه می کنند را با کمترین بروکراسی اداری در اختیار فراوری کنندگان و بالاخص تعاونی قرار خواهد داد.

وی در همین رابطه اضافه کرد : محصولات بانکی و فرآیندهای بانک توسعه تعاون با نگاهی توسعه ای و فراتر از محاسبات متعارف و در راستای ایجاد اشتغال پایدار و مولد با موضوع و اولویت حمایت از تعاونی ها به اجرا در می آید و امید است با هم افزایی واحدهای فراوریی و شبکه بانکی، شاهد پیشرفت روز افزون کشور در زمینه خودکفایی و مقابله با تحریم های ظالمانه باشیم و در این خصوص شبکه شعب بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات نوین بانکی به صورت یکپارچه و هماهنگ میباشند.

لازم به ذکر است مهدیان با حضور در شرکت خودروسازی آریا دیزل که با دعوت و استقبال مدیران شرکت فوق صورت پذیرفت به رسم یادبود اقدام به غرس یک اصله درخت در محوطه شرکت نمود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه عباس نجفی عضو هیات مدیره، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، علی غیاثی مدیر شعب استان البرز و حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت، از شعب اشتهارد و مهستان کرج بازدید و ضمن آنالیز عملکرد شعب فوق و در خلال گفتگوی صمیمی با پرسنل شعب رهکردهای لازم در زمینه پیشبرد اهداف عالیه بانک را ارائه نمود.

شرکت آریا دیزل کننده انحصاری کامیون و کشنده های سنگین شرکت رنو تراکس فرانسه در ایران با 220 نفر نیروی شاغل به صورت مستقیم می باشد که اخیراً تفاهم نامه ای بر مبنای ایجاد خط اعتباری 12 هزار میلیارد ریالی به وسیله بانک توسعه تعاون استان البرز جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل باری کشور منعقد کرده ضمن آن که شرکت تعاونی آذین پلاست فناوران آسیا هم که در زمینه فراوری انواع قطعات پلیمری خودرویی و سایر صنایع فعالیت دارد دارای بیش از 385 نفر پرسنل به صورت مستقیم می باشد و تا به امروز بیش از 250 میلیارد ریال تسهیلات از بانک توسعه تعاون اخذ کرده است، بعلاوه شرکت تعاونی فرابهسازی صنایع چوب البرز که در زمینه فراوری انواع پارکت و لمینت فعالیت می نماید هم از برندهای معتبر بازار ایران است که با بیش از 70 نفر نیروی کار مستقیم مشغول به فعالیت می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 973

به "تقویت و ارتقای سطح تعاونی ها از اهداف اصلی بانک توسعه تعاون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت و ارتقای سطح تعاونی ها از اهداف اصلی بانک توسعه تعاون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید