جزئیات نو در خصوص ساماندهی حریم تئاترشهر ، نادعلی : همه غرفه های حول بوستان دانشجو جمع آوری خواهد شد

به گزارش مجله گیلاسفا، رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص شرایط ساماندهی تئاتر شهر توضیحاتی را ارائه کرد.

جزئیات نو در خصوص ساماندهی حریم تئاترشهر ، نادعلی : همه غرفه های حول بوستان دانشجو جمع آوری خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نادعلی در خصوص سرانجام ساماندهی محوطه پیرامونی تئاتر شهر گفت: قرار است تا با حضور بنده، شهردار منطقه 11 و روسای شرکت شهربان و حریم بان و شرکت ساماندهی مشاغل جلسه ای برگزار گردد و به من قول دادند که تا سرانجام هفته بخش هایی و تا سرانجام اردیبهشت ماه همه غرفه های حول بوستان دانشجو و تئاتر شهر برای همواره جمع آوری گردد.

او با بیان اینکه شهردار منطقه 11 قول دادند که برای دستفروش ها جای دیگری برای فعالیت درنظر گرفته می گردد، توضیح داد: ما دلمان نمی خواهد کاسب ها از نظر مالی دچار مشکلاتی شوند، اما این علت نمی گردد که یک مکان فرهنگی مهم که خانواده ها، هنرمندان و .... از آن استفاده می نمایند، سالهای سال است که تبدیل به بازار مکاره شده و مدام در این محیط دعوا و قمه کشی می گردد و همین چند روز پیش هم مدیر تئاتر شهر فیلمی از این موضوع برای من ارسال کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تناسب اتفاقات و رویدادها باید لحاظ گردد، درمورد اجاره دادن غرفه ها از سوی شهرداری به دستفروشان، گفت: من از این اتفاق ابراز دلخوری می کنم و اگر مطلبی بیان نمی کنم به این علت است که شیوه کارم اینگونه است که اصلاح را دنبال می کنم ولی واقعا از این اتفاق دلخور هستم چراکه ما چندین مرتبه با طرفین ساماندهی جلسه برگزار کردیم و حرف عاطفی که نمی زنیم بلکه از جایگاه نظارتی مان خواستار ساماندهی هستیم و توافق کردیم.

او با بیان اینکه شهردار تهران با وزیر ارشاد در این خصوص صحبت کردند، ادامه داد: چندین جلسه با اداره کل نمایشی وزارت ارشاد در این زمینه داشتیم و تفاهم های مکتوب داریم و باید در بازه زمانی که قول دادند ساماندهی انجام گردد و اگر اقداماتی انجام ندهند، بنده به نوبه خود حتما از جایگاه نظارتی کامل استفاده می کنم.

نادعلی در خصوص طرح ساماندهی تئاتر شهر با تاکید بر اینکه طرح خوبی آماده شده است، گفت: طرح ممکن است تا لحظه آخر تغییر کند و به همین علت نمی توانیم آن را منتشر کنیم، اما در این طرح نه حصار و نه دیوارکشی داریم؛ بلکه با استفاده از فضاهای سبز، حریم تئاتر شهر تعیین شده است و هدف ما نیز این بود که حریم این مجموعه فرهنگی تعیین گردد؛ چراکه در حال حاضر همه در حریم تئاتر شهر هر کاری دلشان قصد دارد بدون اطلاع شهرداری و تئاتر شهر می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1421

به "جزئیات نو در خصوص ساماندهی حریم تئاترشهر ، نادعلی : همه غرفه های حول بوستان دانشجو جمع آوری خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نو در خصوص ساماندهی حریم تئاترشهر ، نادعلی : همه غرفه های حول بوستان دانشجو جمع آوری خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید