دومین شعبه ملی پلاس بانک ملی ایران افتتاح شد
به گزارش مجله گیلاسفا، امروز با حضورمدیرعامل بانک ملی ایران دومین شعبه ملی پلاس با رویکرد بانکداری دیجیتال و مبتنی بر ارائه خدمات و مشاوره هایی در امور بانکی، مالی، مالیاتی، ارز و بورسی به مشتریان در تهران افتتاح شد.
با ما همراه باشید و درباره مجله بهابادی بیشتر بدانید.
به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، دکتر محمدرضا حسین زاده در آیین افتتاح ملی پلاس ضمن تقدیراز خدمات و کوشش دست اندرکاران راه اندازی این شعبه، به ایجاد طرح های نو و مبتکرانه در نظام بانکی متناسب با نیازهای جامعه اشاره نمود و گفت: ملی پلاس نمونه ای از این رویکرد نوین و مبتکرانه در نظام بانکی است که همه فرایندهای بانکی در این شعبه هم بر مبنای بانکداری دیجیتال اجرا می گردد.
وی با بیان این که فضای موجود در شعبه ملی پلاس برای تعامل بیشتر با مشتریان و ارائه مشاوره های بانکی، مالی و پولی ساخته شده است، گفت: ملی پلاس در سطح ملی و بین المللی توانسته تصویر تازه ای از بانکداری دیجیتال مبتنی بر اقتصاد هوشمند را به نمایش بگذارد.
حسین زاده با بیان این که ملی پلاس نتیجه آنالیز های اجرا شده طی دو سال گذشته از بانک های عظیم در دنیا است، اضافه نمود: بانک ملی ایران به اسم پیشگام حوزه بانکداری دیجیتال در کشور، بازطراحی شعب فعلی را تحت اسم ملی پلاس شروع نموده که در این شعب عملیات بانکی و ارائه خدمات، مبتنی بر بانکداری دیجیتال خواهد بود.
وی با اشاره به این که راه اندازی شعب ملی پلاس منظره تازه ای از بانکداری دیجیتال در کشور است، اظهار داشت: شعب ملی پلاس؛ مشاور محور، تکنولوژی محور و جوان محور است و در کنار ارائه خدمات ویژه مشاوره ای در حوزه های سرمایه گذاری، بورس و اقتصاد خرد و کلان به مشتریان، فعالان مالی، دانشجویان و استارت آپ ها، آموزش نحوه بکارگیری از تجهیزات و سامانه های غیرحضوری را هم ارائه می نماید.
محمدرضا حسین زاده با تاکید بر این که روش های ارتباط میان مشتری و بانک با وجود ملی پلاس به روزرسانی شده است
، یادآورشد: در ملی پلاس از دریافت و پرداخت پول خبری نیست وهمه عملیات های بانکی به وسیله سامانه های بانکداری الکترونیک انجام می گردد.
وی در ادامه با یادآوری محصول نشان بانک به اسم یکی از سامانه های بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران اضافه نمود: نشان بانکهم هم نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است که به وسیله اپلیکیشن ایوا این امکان برای کاربران فراهم می گردد تا در یک فضای دیجیتال، حضور در شعب بانک را تجربه و تمام خدمات مالی و بانکی خود را بصورت غیرحضوری و به آسانی و سهولت دریافت و مدیریت نمایند.
وی با اشاره به این که بانک ملی ایران همیشه در پیاده سازی فعالیت های حوزه بانکداری دیجیتال پیشتاز و الگو بوده است،
اظهار داشت: خوشحالم که امروز این شعبه با کوشش های همکارانم راه اندازی شد تا شاهد ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به صورت رایگان به تمامی مشتریان بانک ملی ایران باشیم.
در این مراسم حسن مونسان معاون شعب،نصرت اله شهبازی معاون پشتیبانی و جمعی از مدیران امور و روسای ادارات کل بانک ملی ایران به همراه اصحاب رسانه حضور داشتند، مدیرعامل بانک ملی ایران از بخش های مختلف شعبه نیاوران ملی پلاس بازدید و در مورد نحوه عملکرد دستگاه ها و سامانه های بانکداری الکترونیک به وسیله کارشناسان بانک توضیحاتی ارائه شد.
لازم به ذکر است: مشتریان می توانند با مراجعه به این شعبه از تمامی خدمات و امکانات سامانه های بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران ازجمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز، کیوسک چندمنظوره، CASHLESS و VTM استفاده و با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره های بانکی از فضای کتابخانه و کافی شاپ هم بهره مند شوند.
نخستین شعبه ملی پلاس در محل سابق شعبه فخررازی رو به روی دانشگاه تهران واقع شده و دومین شعبه در ابتدای خیابان شهید باهنر(نیاوران) تهران است.
->
منبع: خبرگزاری آریا