تور عمان لحظه آخری: راهنمای سفر به عمان برای ایرانیان و تخمین هزینه های اقامت و گردش

به گزارش مجله گیلاسفا، سفر به کشور عمان با تجربیات بسیار زیادی برای گردشگران همراه خواهد بود این کشور یکی از مقاصد گردشگری پر جاذبه است که در نزدیکی ایران واقع شده است شما علاقه مندان و گردشگران در سفر به این کشور می توانید با جاذبه های بسیار زیادی آشنا شوید و اطلاعات زیادی از آن دریافت کنید. اما پیش از اینکه راهی سفر به این کشور شوید باید اطلاعاتی را درباره آن به دست آورید که در طول سفر شما مفید خواهد بود اطلاعاتی در زمینه نحوه دریافت ویزای توریستی این کشور و هزینه های جاری در طول سفر که موجب می گردد تا با داشتن این دسته از اطلاعات سفری ایمن و مطمئن تر داشته باشید و یک برنامه ریزی اصولی برای سفرتان داشته باشید. این کشور دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی است با وجود جذابیت های فرهنگی که در این منطقه ها وجود دارد می تواند به تنوع جاذبه های توریستی آن اشاره نمود مردمان این کشور دارای فرهنگ های ویژه ای هستند آداب و رسوم قبیله ای آن ها سال ها است که مرسوم است و شما با سفر به این منطقه می توانید از جاذبه های زیادی تماشا کنید.

تور عمان لحظه آخری: راهنمای سفر به عمان برای ایرانیان و تخمین هزینه های اقامت و گردش

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

راهنمای سفر به کشور عمان:

این کشور با فرهنگ و آداب و رسوم ویژه خود یکی از کشورهای همسایه است که هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران است این کشور در جنوب ایران و ناحیه خلیج فارس واقع شده است مرکز این کشور شهر مسقط است که دارای جاذبه های بسیار زیادی است و از طبیعت زیبایی برخوردار می باشد. این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است و از سراسر جهان علاقه مندان زیادی دارد.

در سفر خود به شهر مسقط خانه هایی را می بینید که به رنگ سفید هستند سواحل بکر و زیبای این شهر نیز از دیگر چشم اندازهای آن محسوب می شوند. شما در سفر خود به این کشور می توانید از شهرهای زیادی تماشا کنید شهر صلاله از جمله این شهرهای زیبا است که در تورهای گردشگری می توانید از آن ها بازدید کنید. نگاهی به تماشای های صلاله در لینک می تواند شما را با یکی از مهم ترین جاذبه های این کشور آشنا کند.

نحوه دریافت ویزای عمان:

برای سفر به این کشور باید ویزای ابتدا ویزای توریستی خود را دریافت کنید ویزای توریستی این کشور از نوع ویزاهای فرودگاهی است شما برای دریافت این ویزا باید بعد از ورود به فرودگاه مسقط 20 تا 25 دلار برای مهر ویزا و پاسپورت پرداخت کنید افرادی که این نوع ویزا را دارند می توانند به مدت 7 روز در این کشور اقامت داشته باشند و همانطور که متوجه شدید برای دریافت ویزای آن احتیاجی به رفتن به سفارتخانه ندارید. اما اگر قصد داردی تا مدت زمان بیشتری را در این کشور اقامت داشته باشید باید قبل از اینکه راهی سفر شوید به وسیله سفارتخانه ویزای خود را دریافت کنید.

اطلاعاتی که درباره این کشور باید بدانید:

بعضی از اطلاعات در طی سفر به عمان می تواند مورد احتیاج باشد اطلاعاتی همانند طول پروازها و اختلاف زمانی این کشور با ایران در این کشور طول پرواز از تهران 3 ساعت است اختلاف زمانی آن به وقت تهران نیم ساعت است واحد پول رایج در معاملات این کشور ریال عمانی است زبان رسمی مردمان این منطقه نیز عربی می باشد بعلاوه پیش شماره ای که برای برقراری تماس های خود باید بگیرید 968 است و تمام تماس های ضروری در این کشور 999 می باشد.

هزینه های جاری سفر:

در طول سفر بهتر است هزینه های خود را محاسبه کنید تا کمتر با مشکل روبرو شوید پیش از هر چیز باید بدانید که این کشور یکی از کشورهای گران قیمت برای سفر است و اغلب جزو کشورهای ثروتمند جهان است شما با سفر به این منطقه می توانید سفری لوکس و لاکچری داشته باشید و تجربه های ویژه ای را در سفر خود به دست آورید. هزینه های شما در طول سفر به این منطقه شامل هزینه های خوراک، اقامت، سرگرمیات و حمل و نقل هستند هزینه های اقامت شما در هتل های 3 ستاره 200 هزار تومان، اقامت در هتل های 4 یا 5 ستاره 900 هزار تومان می باشد تمامی هتل های این کشور با ارائه برترین امکانات و استانداردترین آن ها امکان یک سرگرمی راحت را برای شما فراهم می نمایند.

هزینه های تخمین زده شده برای خورد و خوراک در رستوران های معمولی 20 هزار تومان است اما اگر می خواهید در یکی از رستوران های لاکچری شهر غذا بخورید باید حداقل هزینه 100 هزار تومان پرداخت کنید. غذاهای فست فودی اغلب هزینه های کمتری برای شما خواهند داشت و با پرداخت 20 تا 50 هزار تومان می توانید یک وعده غذایی خود را تامین کنید.

هزینه های حمل و نقل در دسته ای دیگر از هزینه های جاری شما قرار می گیرند شما برای حمل و نقل خود می توانید از اتوبوس های شهر و یا تاکسی های شخصی بهره ببرید اما برای صرفه جویی در هزینه های خود بهتر است از اتوبوس های شهری بهره ببرید.

جاذبه های عمان:

شما گردشگران و علاقه مندان ایرانی در سفر خود به عمان می توانید از جاذبه های بسیار زیادی تماشا کنید این شهر دارای جاذبه های مدرن و به روز است بعلاوه به علت قدمت تاریخی که دارد دارای خانه های تاریخی و بناهای تاریخی است از مهم ترین جاذبه های توریستی و مکان های تماشای عمان می توان به مسجد سلطان قابوس، بازار مطرح، خانه اپرای سلطنتی، رستوران های مسقط، بندر مسقط و … اشاره کرد که هر یک از جذابیت های توریستی زیادی برخوردار هستند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1285

به "تور عمان لحظه آخری: راهنمای سفر به عمان برای ایرانیان و تخمین هزینه های اقامت و گردش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: راهنمای سفر به عمان برای ایرانیان و تخمین هزینه های اقامت و گردش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید