تور مالزی ارزان: جاذبه های دیدنی پنانگ مالزی و تجربه سفری لذت بخش

به گزارش مجله گیلاسفا، پنانگ یکی از محبوب ترین شهرهای واقع در کشور مالزی است شهری که در شمال غربی مالزی واقع شده است و دارای چشم اندازهای طبیعی منحصر به فردی است این شهر مروارید شرق آسیا شناخته می گردد و علت این نامگذاری نیز وجود جاذبه های لوکس و زیبایی است که در آن وجود دارد. سفر به این شهر می تواند شما را با یکی دیگر از منطقه ها دیدنی در مالزی آشنا کند و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه در اختیارتان قرار دهد این شهر زیبایی خود را مدیون سواحل بکر و شنی خود می باشد و به علت شکوه و عظمتی که در معماری های آن مشاهده می گردد هر ساله علاقه مندان زیادی را به خود جذب می نماید. از دیگر جذابیت های این شهر می توان به معماری زیبا، فرهنگ خاص و سنت های ویژه آن اشاره کرد این جزیره که بهشتی گمشده در مالزی است به علت برخورداری از جنگل های استوایی خود مورد توجه است این منطقه یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان است و سواحل آن دارای ماسه های طلایی رنگ هستند. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید باید یک برنامه ریزی درست برای سفر خود به این منطقه داشته باشید که در ادامه این بخش نیز می توانید اطلاعات مهمی را درباره جاذبه های این شهر کسب کنید.

تور مالزی ارزان: جاذبه های دیدنی پنانگ مالزی و تجربه سفری لذت بخش

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

دیدنی های مهم شهر پنانگ:

لذت گشت و گزار در میان خیابان ها و مراکز خرید این شهر برای هر گردشگری دارای جذابیت است پنانگ به علت برخورداری از بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید در مالزی شناخته شده است و یکی از دیدنی های مالزی برای گردشگران مسحوب می شود.

جورج تاون:

نام یک منطقه قدیمی در استان پنانگ که وسعت آن حدود 305 کیلومتر مربع می باشد و حدود 510 هزار نفر جمعیت دارد این منطقه یکی از دیدنی های این شهر است. اگر قصد سفر به استان پنانگ را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از منطقه جورج تاون بازدید نمایید. در این منطقه هتل ها، رستوران ها، اماکن تفریحی و ورزشی زیادی وجود دارد که می تواند در طول سفر شما را سرگرم نماید. این مکان دیدنی در سال 2008 به عنوان یکی از برترین مکان های دیدنی در لیست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و همه ساله بازدیدنمایندگان زیادی را در خود جای می دهد. این منطقه نام خود را از جورج سوم داماد پادشاه مالزی از قرن 18 گرفته است و از آن موقع به این نام شناخته می شود. این مکان قدیمی در آن موقع به عنوان هدیه به جورج سوم اهدا شد و دارای قدمت بسیار زیادی می باشد. بیشتر خانه های این منطقه از بافت قدیمی کشور مالزی می باشد و می تواند هر بازدیدنماینده ای را مجذوب خود نماید.

پل پنانگ:

یکی از برترین دیدنی های کشور مالزی این پل می باشد که حدود 5 کیلومتر طول دارد و بزرگترین پل در این کشور می باشد. اگر قصد سفر به استان پنانگ را دارید می توانید طول این پل را به رانندگی بپردازید و از محیط اطراف آن لذت ببرید. این پل زیبا دارای 6 باند برای اتومبیل ها می باشد که همه روزه هزاران ماشین از روی آن عبور می کنند تا از جزیره به سرزمین اصلی برسند. رانندگی از روی این پل بسیار لذت بخش می باشد و می تواند منظره فوق العاده ای را در اختیار بازدیدنمایندگان خود قرار دهد. اگر قصد سفر به کشور مالزی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این پل زیبا دیدن نمایید.

کورن والیس:

یک قلعه تاریخی که از برترین دیدنی های پنانگ مالزی می باشد و از اهمیت بسیار زیادی برای مردم این کشور برخوردار است. در این قلعه تاریخی بخش های زیادی از جمله کافه، رستوران، نمایشگاه های تاریخی، سالن صنایع دستی و … وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید نمایید و یک روز عالی را در سفر خود سپری کنید. در قلعه کورن والیس تعداد زیادی راهنما وجود دارد که شما را با بخش های مختلف قلعه آشنا می کنند و توضیحات مربوطه را در اختیار شما می گذارند. این قلعه تاریخی همه روزه به جز روزهای تعطیل باز می باشد و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه بلیط از بخش های مختلف آن بازدید کنند.

مزرعه پروانه ها:

یکی دیگر از دیدنی های پنانگ مالزی مزرعه پروانه های آن می باشد که گردشگران می توانند در آن گونه های مختلف پروانه ها و شاهپرک ها را دیدن کنند. وسعت این مزرعه حدود 8 هکتار است که در آن درختان زیادی از جمله سیب، گلابی، گیلاس و … وجود دارد که اگر در فصل آن ها به آنجا سفر نمایید می توانید از میوه های این درخت بهره ببرید. در این مکان دیدنی بزرگ بیش از 120 گونه مختلف از پروانه ها زیست می کنند که زیبایی بسیار خاصی به این مکان بخشیده اند. اگر علاقه مند به دیدنی زیبایی های خلقت خداوند هستید این مزرعه می تواند شما را حیرت زده نماید.

معبد کک لوک سی:

این معبد مذهبی در مالزی از معماری خاص و زیبایی برخوردار است و بزرگ ترین معبد خدایان بودایی در جنوب شرق آسیا می باشد. این مکان منظره بسیار فوق العاده ای دارد و قدمت آن به قرن بیستم باز می شود. در راستا رسیدن به این معبد زیبایی های زیادی وجود دارد که گردشگران می توانند در آن به ثبت عکس و خاطرات بپردازند. بعلاوه می توانید از مغازه های در طول راستا برای عزیزان خود سوغاتی و هدیه های بسیار خوبی تهیه نمایید.

این شهر زیبای مالزی دارای بلندترین برج ها و آسمان خراش ها می باشد و به علت برخورداری از جاذبه های مدرن خود مورد توجه است بعلاوه با وجود سواحل بکر و تفریحات لوکس و لاکچری هر ساله گردشگران زیادی برای سفر به این شهر ترغیب می شوند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1286

به "تور مالزی ارزان: جاذبه های دیدنی پنانگ مالزی و تجربه سفری لذت بخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی ارزان: جاذبه های دیدنی پنانگ مالزی و تجربه سفری لذت بخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید