ردمی نوت 11 4G با تراشه اسنپدراگون 680 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله گیلاسفا، در حالی که بسیاری از شرکت ها در کوشش هستند سال جاری تعداد گوشی های 5G خود را در بازار افزایش دهند، ردمی تصمیم گرفت یک گوشی 4G را هم با نام ردمی نوت 11 4G به سبد محصولات خود اضافه کند.

ردمی نوت 11 4G با تراشه اسنپدراگون 680 در گیک بنچ دیده شد

ردمی ماه گذشته از سری ردمی نوت 11 برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. حتی مدل 4G از سری ردمی نوت 11 هم یکی دو ماه قبل از بازار کشور چین برای فروش در دسترس نهاده شد اما به نظر می رسد شرکت چینی می خواهد آن را در بازار کشور هندوستان و به احتمال بسیار زیاد بازارهای دیگر هم به فروش برساند چرا که هنوز کشورهای زیادی هستند که به فناوری 5G دسترسی ندارند و تا یکی دو سال آینده هم این فناوری در آن منطقه ها به رشد و بلوغ کافی نخواهد رسید.

ردمی نوت 11 4G که برای بازار جهانی در نظر گرفته شده اندکی با مدل چینی تفاوت دارد. برای مثال بزرگ ترین تفاوت آن ها تراشه به کار رفته است که در مدل عرضه شده در چین این تراشه هلیو G88 و در مدل جهانی هم اسنپدراگون 680 است که عملکرد مدل اسنپدراگون در زمینه های مختلف از جمله پردازش، بازی، گرافیک، طول عمر باتری و… بهتر است. در بازار چین این گوشی با 4/6 گیگابایت حافظه رم در دسترس نهاده شد و به احتمال بسیار فراوان در بازار جهانی هم همینطور خواهد بود. البته گیک بنچ فقط امتیاز مدل 6/128 آن را منتشر کرد تا از بابت عرضه مدلی با اندازه رم بیشتر مطمئن شویم.

این گوشی در بخش تک هسته ای و چند هسته ای همان طور که می بینید امتیاز 376 و 1580 را به دست آورد که برای یک مالی کاملا مطلوب ارزیابی می گردد. سیستم عامل پیش فرض این گوشی هم طبق اطلاعات این فهرست اندروید 11 است اما به نظر می رسد رابط کاربری ردمی نوت 11 4G همان MIUI 13 باشد در غیر این صورت از لحاظ نرم افزاری نمی توان خیلی ارزش خرید بالایی برای این گوشی متصور شد. به خصوص اینکه عملکرد شیائومی در انتشار آپدیت اندروید برای گوشی هایش واقعا ضعیف است.

سایر مشخصات این گوشی نباید با مدل چینی تفاوتی داشته باشد. از جمله می توان به دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژر 18 واتی درون جعبه و نمایشگر 90 هرتزی LCD با وضوح +FHD اشاره نمود. شیائومی میخواهد فردا از ردمی نوت 11S و ردمی نوت 11 برای بازار هندوستان رونمایی کند که انتظار می رود این گوشی هم به همراه آن ها رونمایی گردد. حال باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1172

به "ردمی نوت 11 4G با تراشه اسنپدراگون 680 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 11 4G با تراشه اسنپدراگون 680 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید