رندرهای منتشر شده از گوشی پیکسل 6 یک طراحی تازه دراماتیک را نشان می دهند

به گزارش مجله گیلاسفا، شایعات و تبلیغات گوشی پیکسل 6 دقیقا پس از معرفی پیکسل 5 در نوامبر سال گذشته شروع شدند؛ زمانی که گوگل وعده یک نسخه شاخص تر برای سال 2021 را داد.

رندرهای منتشر شده از گوشی پیکسل 6 یک طراحی تازه دراماتیک را نشان می دهند

تازهترین اطلاعات و رندرهای منتشر شده به وسیله Jon Prosser از سایت Front Page Tech به ما نشان می دهد وعده گوگل چندان بی راه هم نبوده و اگر واقعا گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو طراحی مشابه این رندرهای نشت داده شده باشند؛ با یک گوشی کاملا متمایز روبرو هستیم.

تصاویر رندر منتسب به گوگل پیکسل 6، یک گوشی بسیار تمیز و نرم با طراحی مینمیالی و زیبا را به رخ می کشند. به گفته پروسر، گوگل سال جاری دو مدل گوشی به نام های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رونمایی خواهد نمود.

در بخش جلویی گوشی، شاهد جابه جایی سوراخ دوربین سلفی هستیم که در مدل های پیشین در بخش چپ بود ولی اینک به وسط و نسبتا بالاتر قرار گرفته است. حاشیه گوشی همچون مدل های پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G بسیار کم و با حداقل حاشیه است.

گوگل سال گذشته به سنسور اثر انگشت روی بدنه پشتی روی آورد ولی اینک در گوگل پیکسل 6 شاهد یک سنسور زیر صفحه نمایشگر هستیم؛ همان طور که قبلا هم گزارش هایی از پشتیبانی سنسورهای اثر انگشت زیر نمایشگر در اندروید تازه شنیده بودیم.

در بخش پشتی گوشی پیکسل 6، تغییرات جالب تر هم می شوند. آرایه دوربین های پشتی به صورت کاملا افقی و به عرض سراسر بدنه گوشی امتداد پیدا می نمایند. یک ماژول دوربین برجسته می بینیم که دارای لبه هایی به سوی پایین است. پیکسل 6 دارای یک جفت دوربین است ولی گوشی پیکسل 6 پرو اولین گوشی سه لنزه سری پیکسل گوگل خواهد بود.

هنوز جزئیاتی درباره مشخصات لنزهای دوربین های این گوشی ها منتشر نشده است ولی قابل تصور است پیکسل 6 دارای لنزهای wide-angle و ultra-wide باشد و در پیکسل 6 پرو شاهد یک لنز تله فوتو هم باشیم.

ماژول دوربین افقی و سراسری

نوع آرایش و ماژول دوربین های پیکسل 6 در رندرهای منتشر شده، بیشترین توجه ها و نظرات را به سوی خود جلب نموده است. بسیاری از کاربران این طراحی ماژول دوربین افقی و سراسری را با شخصیت Cyclops از فیلم X-Men یا Geordis از Star Trek و همین طور Cylons از فیلم Battlestar Galactica مقایسه می نمایند.

گوگل می توانست لبه های شیشه نمایشگر گوشی را هم خمیده کند ولی بدون در نظر گرفتن آن، باز هم یک گوشی است که بدون کیس می توانید از آن بهره ببرید. در بخش بالایی گوشی های تازه گوگل یک رنگ متفاوت از رنگ بدنه مشاهده می کنیم که باز جالب است.

در حالی که رنگ غالب در بدنه گوشی ها سفید است؛ در زیر ماژول دوربین و بالای آن رنگ نارنچی پر جنب و جوشی دیده می گردد. در پیکسل 6 پرو، بدنه هم نارنجی اما کم رنگ تر و متمایل به سفید است ولی سفید کامل نیست؛ تقریبا مشابه Not Pink Pixel 3 یا Barely Blue Pixel 4a. روکش فلزی تمام بدنه این گوشی ها را پوشانده است؛ همان طور که از اسمارت فون های اپل و سامسونگ انتظار دارید.

البته، گزارش های ضد و نقیضی درباره رنگ این گوشی ها منتشر شده است. در حالی که پروسر از سایت Front Page Tech می گوید بعضی منابع گوگل این رنگ ها را تایید کردند و نهایی هستند ولی Max Weinbach در توییتر گفته است این طراحی ها دقیق هستند ولی رنگ ها تفاوت دارند.

با توجه به اینکه این گوشی ها تا پاییز سال جاری معرفی نمی شوند؛ احتمالا گوگل فرصت دارد هنوز روی رنگ ها کار کند و ما شاهد نسخه متفاوت تری باشیم.

حالا، با توجه به طراحی تازه گوشی های پیکسل 6، نظرتان درباره آن ها چیست؟

منبع: یک پزشک
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 901

به "رندرهای منتشر شده از گوشی پیکسل 6 یک طراحی تازه دراماتیک را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای منتشر شده از گوشی پیکسل 6 یک طراحی تازه دراماتیک را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید