سفر اپ: با Google Trips برنامه سفر دقیقی ترتیب دهید

به گزارش مجله گیلاسفا، Google Trips نام سرویس نو گوگل است که برای مدیریت و زمان بندی سفر ارائه شده است. کاربران به وسیله این اپلیکیشن می توانند با خیال آسوده تری سفر نمایند. زیرا برنامه سفر بسیار دقیق و مناسبی را در اختیار دارند. همراه خبرنگاران باشید.

سفر اپ: با Google Trips برنامه سفر دقیقی ترتیب دهید

سفر یکی از راه هایی است که افراد با انجام آن سعی دارند تا از استرس های روزانه دور شوند و مدتی را با آرامش در یک شهر یا منطقه دیگر سپری نمایند. اما در بعضی موارد نتیجه سفر کردن چنین نیست و استرس های مختلفی نیز به مسافران وارد می گردد. گوگل سرویس نوی را معرفی نموده است که سعی دارد به وسیله آن کاربران را برای هرچه بیشتر لذت بردن از سفر آماده کند. این سرویس نو که در روز 19 سپتامبر معرفی شده گوگل تریپز (Google Trips) نام دارد. گوگل تریپز یک اپلیکیشن تلفن همراه است که برای برنامه ریزی سفر طراحی شده است.

کاربران این برنامه تنها کافی است که مقصدشان را تعیین نمایند؛ با انجام این کار گوگل برنامه ریزی دقیقی را بر اساس علایق کاربر انجام می دهد. هر آنچه که مسافران نیز در طول سفر به آن ها احتیاج دارند در این سرویس ارائه شده است و افراد می توانند به وسیله آن حتی رستوران و هتل را نیز رزرو نمایند. گوگل تریپز پیشنهادات سفر را بر اساس سلیقه، احتیاج و زمان کاربر برای بیش از 200 شهر دنیا فراهم می نماید. یکی از اصلی ترین ویژگی های این سرویس نیز امکان ارائه تور منظم با استفاده از داده های بازدید مسافران دیگر است.

هنگامی که کاربری در این برنامه سفری را رزرو می نماید، این برنامه تمام رزروهای اعمال شده را در یک محیط واحد جمع می نماید. کاربران با آغاز سفرشان نیز می توانند دکمه magic wand را لمس نمایند تا برنامه راهنمای سفر کامل از جاذبه های توریسی اطراف ارائه کند. گوگل تریپز بخشی از اقدامات گوگل برای ساده کردن زندگی افراد به وسیله هوش مصنوعی داده محور است. این شرکت تا به امروز اقدامات زیادی را در مورد هوش مصنوعی انجام داده است. شرکت هایی نظیر آمازون، فیسبوک و اپل نیز در کوشش اند تا با استفاده از فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) تمام اتفاقات اطرافمان را مورد ساخت و پردازش مجدد قرار دهند. برای دانلود این اپلیکیشن به وسیله لینک های زیر وارد عمل شوید.

سفر اپ روزهای زوج ساعت 18:30 در خبرنگاران منتشر می گردد. شما همراهان خبرنگارانیی نیز می توانید اپلیکیشن های مورد نظر خود را در بخش دیدگاه ها پیشنهاد دهید تا در این بخش معرفی شوند.

منبع: کجارو / زومیت
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1143

به "سفر اپ: با Google Trips برنامه سفر دقیقی ترتیب دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با Google Trips برنامه سفر دقیقی ترتیب دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید