شاید بازی های لیگ برتر برای دوستان مهمتر از تیم ملی ایران بود!

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران، کریم انصاریفرد در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیم ملی که در مجموعه ورزشی کیش برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: شرایط اردوی کیش خیلی خوب است. از روزی که به اینجا آمده ایم تمرینات خیلی خوبی را برگزار کردیم. همه شرایط فراهم است و در آرامش کامل تمرین کرده ایم. امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد.

شاید بازی های لیگ برتر برای دوستان مهمتر از تیم ملی ایران بود!

وی در مورد چهار بازی حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفت: همه می دانند که شرایط تیم ملی پیچیده شده است اما قول می دهم بازیکنان تمام تلاششان را بکنند که به مرحله بعدی صعود کنند.

انصاریفرد گفت: اگر بازیها شروع شود قطعا تیم ملی جایگاهش را پس خواهد گرفت و با حمایت هواداران از این مرحله هم عبور می کنیم و برای مرحله بعدی آماده خواهیم شد.

مهاجم تیم ملی در مورد همدلی که بین بازیکنان وجود دارد گفت: این اتفاق چند سالی است که رخ داده و تیم ملی همیشه همدل و متحد بوده است. این بار هم بازیکنان یک تیم واقعی شده اند تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

انصاریفرد در مورد گلایه های مهدی طارمی از شرایط تیم ملی هم گفت: مهدی آنقدر بازیکن حرفه ای هست که اگر حرفی زده روی اصول بوده. اگر بازی محبت آمیز انجام می دادیم بهتر بود اما ظاهرا برای دوستان بازیهای لیگ برتر مهمتر بود. با این حال ما احترام می گذاریم و سعی می کنیم با تمام توان به میدان برویم. امیدوارم از این مرحله سخت عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 922

به "شاید بازی های لیگ برتر برای دوستان مهمتر از تیم ملی ایران بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاید بازی های لیگ برتر برای دوستان مهمتر از تیم ملی ایران بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید