داستان سکه های اهدایی ابراهیم رئیسی به بازیکنان تیم ملی

به گزارش مجله گیلاسفا، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به کارش در جام جهانی 2022 قطر انتها داد که با ایستادن در رده سوم گروه B از رسیدن به مرحله حذفی بازماند. این تعداد امتیاز درحالی برای تیم ملی به دست آمد که ایران در جام جهانی قبلی پیروز به کسب 4 امتیاز شده بود.

داستان سکه های اهدایی ابراهیم رئیسی به بازیکنان تیم ملی

به گزارش خبرنگاران، حضور تیم ملی ایران در جام جهانی بدون حرف و حدیث و البته حاشیه نبود. حضور طرفداران مختلف در قطر، اعزام تیم طرفدار و تشویق کننده از ایران و البته تعداد زیاد خبرنگاران نزدیک به دولت به این رقابت ها، حسابی حاشیه به همراه داشته است. ضمن اینکه ماجرای نخواندن و خواندن سرود ملی هم مزید بر داستان شد.

در کنار همه اینها، حواشی تیم ملی، قبل از اعزام به قطر هم رواج داشت. شاید درست از همان روزی که بازیکنان تیم ملی به ملاقات ابراهیم رئیسی رفتند. انتشار تصاویری خاص از آن ملاقات به ویژه تصاویری مربوط به روزبه چشمی و علیرضا بیرانوند، جنجال زیادی به راه انداخت. همزمان، عنوان شد که در همان ملاقات، بازیکنان تیم ملی درباره پاداش احتمالی با رئیس جمهور صحبت نموده اند.

همان موضوعی که باعث انتقاد شدید یحیی گل محمدی شد و او با صفر خواندن نمره معرفت بازیکنان تیم ملی از آن ها گلایه کرد که کاش در آن جلسه درباره مسائل مردم صحبت می کردند. البته که آن موضوع خاتمه ماجرا نبود، چون شایعه شد که رئیس جمهور در طول همان جلسه تعدادی سکه به بازیکنان تیم ملی اهدا نموده که درباره تعدادش حرف و حدیث زیاد بود.

این شایعه آخری را حالا محمد مایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی ایران در تبادل نظر با خبرآنلاین تایید نموده و با رد روحیه نداشتن بازیکنان تیم ملی، ادعا نموده آن ها از رئیس جمهور در همان جلسه، 10 سکه دریافت نموده اند. چطور آن موقع که رفتند پیش رییس جمهور و 10 سکه گرفتند حال شان خوب بود؟ چطور آن موقع روحیه داشتند؟ همان جا یا نباید سکه ها را می گرفتند یا باید می گفتند که می خواهیم برای یک کار خیر هزینه کنیم. شما شنیدید که بازیکنی این حرف ها را بزند؟ من که نشنیدم. فقط بعد از بازی با ولز شنیدم که 15 هزار دلار هم پاداش گرفتند. فکر کنم کی روش پاداش بیشتری گرفت؛ 30 هزار دلار.

منبع: فرارو
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1349

به "داستان سکه های اهدایی ابراهیم رئیسی به بازیکنان تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان سکه های اهدایی ابراهیم رئیسی به بازیکنان تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید