شیائومی می 11 بالاترین نمره را دریافت کرد!

به گزارش مجله گیلاسفا، هفته گذشته شیائومی از گوشی پرچم دار می 11 (Mi11)، مجهز به سخت افزاری قوی و قیمت رقابتی رونمایی کرد. گوشی یادشده از یک نمایشگر عظیم 6.81 اینچی از نوع OLED با رزولوشن +QHD (تراکم 515 پیکسل در هر اینچ) و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می گیرد.

شیائومی می 11 بالاترین نمره را دریافت کرد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از زومیت، به گفته شیائومی، این پنل می تواند به حداکثر روشنایی 1500 نیت برسد و از نرخ بازخورد لمس کم نظیر 480 هرتز پشتیبانی می نماید. از قرار معلوم، نمایشگر مذکور کنتراست داینامیک 1: 5,000,000 ارائه می دهد. حال وب سایت دیسپلی میت که مرجعی برای سنجش نمایشگر محسوب می گردد، به صورت موشکافانه به آنالیز نمایشگر این گوشی پرداخته است و بر اساس شواهد، ادعای شیائومی تا حدودی درست بوده است.

بنا به گزارش GSMArena، دیسپلی میت آزمایش های نمایشگر شیائومی می 11 را به پایان رسانده است و به نظر می رسد این گوشی به یکی از بهترین نمایشگرهای صنعت موبایل مجهز شده است؛ به طوری که بالاترین امتیاز (+A) را از سیستم رتبه بندی دیسپلی میت دریافت نموده و تقریبا در هر آزمون، امتیاز بسیار خوبی کسب نموده است. مستندات بیانیه دیسپلی میت به توضیح زیر است:

نمایشگر می 11 هنگام کار در حالت های sRGB یا DCI-P3 تقریبا به کالیبراسیون کامل نزدیک می گردد و صد درصد پوشش کامل از آن طیف رنگ ارائه می دهد. قابلیت Auto Color تمایل به افزایش اشباع و کنتراست برای ایجاد پاپ در تصاویر دارد؛ درحالی که حالت اشباع فراتر از حد مجاز است و می تواند پوشش 139 درصد در حالت sRGB و 111 درصدی در حالت DCI-P3 ارائه دهد. نمایشگر یادشده، بسیار روشن است و در حالت حداکثر روشنایی در 100 درصد (سفید مطلق) میانگین سطح پیکسل به 996 نیت می رسد. در حالت سفید نیمه مطلق (50 درصد از پوشش سفید) APL تا 1221 نیت افزایش می یابد.

حالت های sRGB و DCI-P3 در حدود 505 نیت روشنایی ارائه می دهند. این صفحه نمایش به لطف بازتاب پذیری کم، حتی در نور شدید محیط از خوانایی بسیار خوبی برخوردار است. دقت رنگ ها بسیار خوب است و حتی در زمانی که نمایشگر را با زاویه می بینید کاملا دقیق باقی می ماند. در دمای 30 درجه، نقطه سفید 0.5 JNCD به صورت ناچیزی تغییر مکان می دهد؛ درحالی که کانال رنگ قرمز به 3.8 JNCD منحرف می گردد. در آن زاویه، روشنایی صفحه نمایش فقط 29 درصد کاهش می یابد.

با توجه به آزمایش های اجرا شده، می توان گفت شیائومی می 11 در بخش نمایشگر به کلی دست خوش تغییر شده و گفته می گردد یکی از بهترین نمایشگرهای دنیای موبایل در آن به کار رفته است. در نهایت می 11 پیروز به کسب 13 رکورد در پایگاه داده دیسپلی میت شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 555

به "شیائومی می 11 بالاترین نمره را دریافت کرد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "شیائومی می 11 بالاترین نمره را دریافت کرد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می 11 بالاترین نمره را دریافت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید