ضربه مهدی ترابی به پرسپولیس و بازیکن محبوبش

به گزارش مجله گیلاسفا، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران پایان رسید، آن هم در شرایطی که پرسپولیس در خانه اولین باخت خود در لیگ بیست ودوم را متحمل شد و برابر تراکتور تبریز تن به شکست داد و استقلال هم توانست اولین شکستِ گل گهر سیرجان را رقم بزند و آبی ها با کسب 3 امتیاز بیرون از خانه پیروز شدند خود را به رقیب سنتی در جدول برسانند و هم امتیاز پرسپولیسِ صدرنشین شوند. در جدول گلزنان به مانند جدول رده بندی تیم های لیگ، تغییری در صدر جدول ایجاد نشد، اما ترافیک مدعیان کفش طلا بیشتر شد.

ضربه مهدی ترابی به پرسپولیس و بازیکن محبوبش

مهاجم هلندی پرسپولیس، همچنان شانس اولِ کفش طلا

یورگن لوکادیا مهاجم باتجربه سرخ پوشان مرکز در هفته هفتم ناکام در گلزنی بود و نتوانست برای چهارمین بازی متوالی در ترکیب پرسپولیس گل بزند، اما لوکادیا با وجود ناکامی در افزایش شمار گل هایش همچنان صدرنشین جدول گلزنان است. مهاجم هلندی سرخ پوشان مرکز در 5 بازی توانسته 4 گل بزند و مدعی اول آقای گلی لیگ بیست ودوم به شمار می رود.

لوکادیا در بازی با تراکتور این فرصت را داشت تا بتواند به ششمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران برسد، اما مهدی ترابی به او اجازه پنالتی زدن نداد تا فرصت رسیدن به ششمین گل در لیگ بیست ودوم از مهاجم هلندی پرسپولیس دریغ شود و حالا یحیی گل محمدی امیدوار به درخشش او در بازی بزرگ هفته هشتم مقابل سپاهان است.

ستاره فرانسوی آبی ها به صف مدعیان اضافه شد

کوین یامگا برای دومین بازی متوالی توانست در ترکیب استقلال بدرخشد و گل بزند. ستاره فرانسوی آبی پوشان مرکز به لطف تبحر ویژه اش در نواختن ضربات پنالتی پیروز شد برای دومین هفته پیاپی از روی نقطه پنالتی برای تیمش گل بزند و خود را در جدول گلزنان به جمع مدعیان برساند و حالا در یک قدمی لوکادیایِ صدرنشین قرار گرفته است. اولین گل یامگا در لیگ بیست ودوم مقابل مس کرمان به ثبت رسیده بود و او در 2 دیدار اخیر آبی پوشان مرکز توانست خود را به جمع 3 گله های لیگ برساند.

یامگا فصل گذشته هم تا پایان هفته هفتم توانسته بود 3 گل بزند، اما افول عجیبی را تجربه کرد و 7 هفته متوالی ناکامی در گلزنی در کارنامه ستاره استقلال به چشم می خورد. او که در این فصل در پست دفاع راست و وینگر راست به صورت متناوب از سوی سا پینتو به کار گرفته شده، در تلاش است تا با نزدیک تر شدن به دروازه رقبا بتواند بر شمار گل های خود بیفزاید و در کورس گلزنان لیگ باقی بماند.

رقبای نام آشنا، در صف رسیدن به کفش طلا

محمد عباس زاده مهاجم باتجربه تراکتور تبریز توانست در مصاف حساس با پرسپولیس، گل 3 امتیازی تیمش را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کند تا سومین گل خود در لیگ بیست ودوم را به ثبت برساند و رسماً وارد کورس آقای گلی شود. در کنار عباس زاده، رضا اسدی همبازی او در تراکتور هم 3 گله است و بعد از 2 بازی پیاپی پیروزیت در گلزنی، اسدی در مصاف با پرسپولیس ناکام بود تا نتواند به صدر جدول گلزنان صعود کند، اما همچنان یکی از مدعیان کسب عنوان برترین گلزن فصل به شمار می رود.

ایوب کلانتری هافبک باتجربه نساجی هم با گلزنی برابر نفت مسجدسلیمان برای دومین بازی متوالی پیروز شد در ترکیب نساجی بدرخشد و گل بزند و به صف بازیکنان 3 گله لیگ بیست ودوم پیوست. پیمان رنجبری مهاجم نفت مسجدسلیمان که شروع طوفانی در لیگ بیست ودوم داشت و در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده هم دیگر بازیکن 3 گله حاضر در جدول گلزنان لیگ بیست ودوم است.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1325

به "ضربه مهدی ترابی به پرسپولیس و بازیکن محبوبش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه مهدی ترابی به پرسپولیس و بازیکن محبوبش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید