لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان تبریز با گل دقیقه 1

به گزارش مجله گیلاسفا، با شکست الهلال مقابل شباب الاهلی، تراکتور ایران به سومین نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد.

لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان تبریز با گل دقیقه 1

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین ملاقاتهای هفته ششم گروه A لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان با نتیجه 2 بر صفر مقابل شباب الاهلی امارات بازنده شد. ایگور ژسوس در دقایق 54 و 1+90 برای نماینده امارات گلزنی کرد.

استقلال تاجیکستان هم با نتیجه 2 بر یک مغلوب AGMK ازبکستان شد. رستم سویروف در دقیقه 87 و از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد و ظفر پولوونوف در دقیقه 67 و جوان ژوکیچ در دقیقه 79، گل های نماینده ازبکستان را به ثمر رساندند.

با این نتیجه، استقلال تاجیکستان با 10 امتیاز و شرایط بهتر در ملاقات رو در رو با الهلال، به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. الهلال هم با 10 امتیاز و تفاضل گل 2+، شرایط بدتری نسبت به تیم تراکتور ایران (تیم رده دومی گروه B با 10 امتیاز و تفاضل گل 3+) دارد و برای صعود، باید امیدوار باشد تا ملاقات الدحیل و الاهلی در گروه C با تساوی به سرانجام برسد.

این نتیجه باعث شد شاگردان رسول خطیبی به جمع 16 تیم سرانجامی مسابقات برسند و تراکتور پس از پرسپولیس و استقلال، سومین تیم ایرانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 789

به "لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان تبریز با گل دقیقه 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان تبریز با گل دقیقه 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید