عکس مرجانه گلچین از شب تولد سالار عقیلی

به گزارش مجله گیلاسفا، مرجانه دلدار گلچین متولد سال 1347 در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. از مهمترین فیلم هایی که او بازی نموده می توان به شب بیست و نهم و دو نیمه سیب اشاره نمود. وی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی عکسی از شب نشینی هنرمندان به مناسبت تولد سالار عقیلی منتشر کرد.

عکس مرجانه گلچین از شب تولد سالار عقیلی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

یعنی اگه از یه نفر که از این طرفا رد بشه بپرسی توی عکس تولد کی بوده قطعا سالار عقیلی آخرین گزینشه که اونم با رد سایر گزینه ها بهش میرسه! مظلومیت سالار عقیلی عزیز توی این عکس بطرز آشکاری به چشم میخوره!

مرجانه گلچین نوشته:

به مناسبت تولد جناب اقای سالار عقیلی و به دعوت دوست وهمکار عزیز خانم الهام صفوی زاده گل با جمعی از عزیزان در کافه رستوران بین الملی مشیر این لحظه ثبت شد هزاران بار این تولد براستادعقیلی و همسر گرامیشون حریر جان هنرمند مبارک باد. ممنون از الهام جان و مدیریت محترم کافه رستوران بین الملی مشیر که با کادر مجرب و فضای بسیار دوست داشتی یک شب قشنگ برامون سا ختند

منبع: setare.com
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 441

به "عکس مرجانه گلچین از شب تولد سالار عقیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس مرجانه گلچین از شب تولد سالار عقیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید