فروشگاه های زنجیره ای همیشه تخفیف در کره جنوبی

به گزارش مجله گیلاسفا، فروشگاه های زنجیره ای همیشه تخفیف در کره جنوبی انواع غذاها و اجناس خانگی را کمتر از قیمت بازار می فروشند. سوپر مارکت های بزرگ مانند E-mart و Lotte و Homeplus در سرتاسر کشور صدها شعبه دارند.

فروشگاه های زنجیره ای همیشه تخفیف در کره جنوبی

برای اطلاع از هزینه تور کره جنوبی به سایت خبرنگاران مرجعه کنید.

E-mart

یکی از فروشگاه های زنجیره ای همیشه تخفیف در کره جنوبی E-mart است. این فروشگاه با بیشترین شعبه به ویژه به خاطر بخش غذایی، کیفیت غذاهای تازه و طیف گسترده اجناس مشهور است. شعبه JEIU سازگار با کالاهایی است که به سادگی و بدون پیچیدگی فراوان طراحی شده اند، که شامل اجناس خانگی و پوشاک است و با قیمت مناسب عرضه می شوند.

مرکز خرید هانارو

مرکز خرید هانارو به وسیله تعاونی ملی کشاورزی راه اندازی شد. مرکز خرید هانارو در بیشتر شهرها و بعلاوه شهرهای کوچک و منطقه ها روستایی به راحتی مشاهده می گردد. محصولات شیلات کشاورزی مطمئن کره و ویژه محلی با قیمت های مناسب خرید و فروش می شوند.

لوته ورلد

غذاها و اجناس خانگی در شعبات تونگ این، سونکن و لوته با قیمت پایین فروخته می شوند و بعضی از شعبه ها نیز دارای فروشگاه اسباب بازی هستند. شعبه ایستگاه سئول در میان جهانگردان به علت آخرین لحظه خرید محبوب است. آن ها پس از خرید می توانند به وسیله راه آهن به فرودگاه بین المللی اینچئون بروند و از بعلاوه می توانند از جاذبه های جهانگردی اینچئون تماشا نمایند.

هوم پلاس

هوم پلاس دومین فروشگاه زنجیره ای همیشه تخفیف در کره جنوبی بعد از E-mart است که طیف گسترده ای از محصولات را در هر دسته ارائه می دهد. در منطقه عمده فروشی، محصولات کلی 5 تا 20 درصد مقرون به صرفه تر از قیمت عمومی به فروش می رسند. پیشخوان های خودپرداز در بعضی از فروشگاه ها موجود است.

فروشگاه بزرگ کره

فروش بزرگ کره، جشن خرید جهانگرد است که از ماه دسامبر تا ابتدای سال آینده است. مراکز عمده خرید و فروشگاه های بزرگ، هتل ها، رستوران ها، منطقه ها فرهنگی و مکان های مختلف دیگر فروش بزرگ را به جهانگردان ارائه می دهند تا لذت کافی را ببرند. در این فروشگاه می توانید انواع سوغاتی های کره جنوبی را تهیه نمایید.

اولین خرید حق بیمه

اولین ابتکار خرید حق بیمه شامل فروشگاه هایی میگردد که دارای امتیاز بسیار برای قیمت های مناسب، خدمات و محیط مناسب بوده اند. بیشتر فروشگاه ها قادرند به زبان انگلیسی خدمت رسانی نمایند و اطلاعات قیمت را به انگلیسی، ژاپنی و چینی برای خرید آسان ارائه می دهند.

منبع: https://www.tripadvisor.com/Attractions-g294196-Activities-c26-t140-South-Korea.html

منبع: ژیوار
انتشار: 7 آبان 1402 بروزرسانی: 7 آبان 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1474

به "فروشگاه های زنجیره ای همیشه تخفیف در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های زنجیره ای همیشه تخفیف در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید