فضای جدید کسب و کار با سراهای نوآوری فراهم می شود

به گزارش مجله گیلاسفا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی گفت: امیدواریم سراهای نوآوری بتوانند فضای کسب و کار را تغییر دهند و موجب ایجاد فضای جدید کسب و کار شوند.

فضای جدید کسب و کار با سراهای نوآوری فراهم می شود

سید محمودرضا آقامیری در مصاحبه با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به سمت دانشگاهی فناور حرکت کرده است، اظهار کرد: این دانشگاه از همه ظرفیت خود برای افزایش کسب و کار جدید استفاده خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تأسیس سرای نوآوری یکی از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است و این دانشگاه در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب گام برمی دارد. امیدواریم این سراها بتوانند فضای کسب و کار را تغییر دهند و باعث ایجاد فضای جدید کسب و کار شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی بیان کرد: استفاده از ظرفیت سراهای نوآوری برای اشتغال زایی و کارآفرینی آغاز شده و این فرایند به صورت جدی دنبال می شود؛ در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ایجاد چهار سرای نوآوری برنامه ریزی شده که یکی از این سراها به نام سرای نوآوری و شتاب دهی توسعه صنایع منطقه ای افتتاح شده است.

گفتنی است، سرای نوآوری و شتاب دهی توسعه صنایع منطقه ای در 7 هزار مترمربع و 7 طبقه، با سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده و یکی از ساختمان های زیرمجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی است.

شتاب دهنده ها، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در حوزه فناوری های راهبردی از جمله قطعه سازی، صنایع غذایی، صنایع دارویی و... در این مرکز مستقر شده و به فعالیت های علمی و فناورانه خواهند پرداخت.

سی وان استیشن، حامی کسب وکار میدون، فاطر و از نو از جمله شتاب دهنده های مستقر در این مرکز هستند که به حمایت از استارت آپ ها و ایده های دانش بنیان می پردازند.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 223

به "فضای جدید کسب و کار با سراهای نوآوری فراهم می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای جدید کسب و کار با سراهای نوآوری فراهم می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید