فیروز کریمی ضعیف ترین مربی مقابل استقلال

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرنگاران: استقلال و تراکتور امروز از ساعت 18 در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند تا سومین بازی شان در رقابت های لیگ برتر را تجربه نمایند. آبی پوشان تهرانی هر دو بازی هفته نخست را برده اند و امروز برای رسیدن به سومین برد متوالی بی تابی می نمایند.

فیروز کریمی ضعیف ترین مربی مقابل استقلال

به گزارش خبرنگاران، در آن سو، اما تراکتور شرایط متفاوتی داشته است؛ این تیم در هفته نخست شکست سنگین 4 بر یک را متحمل شده و در هفته دوم پوست اندازی نموده و 3 بر صفر به فزونی رسیده است. به این ترتیب این تیم با 3 امتیاز از دو بازی رقیب امروز استقلال شده است.

بازی امروز البته محلی برای تقابل فیروز کریمی به عنوان سرمربی تراکتور با فرهاد مجیدی است؛ نبرد استاد و شاگرد دیروز که حساسیت های خاص خودش را دارد. با وجود آنکه تراکتور همیشه تیم قدرتمندی بوده، ولی به نظر می رسد کارنامه فیروز کریمی در تقابل هایش با استقلال، شانس فزونی را به رقیب آبی پوش می دهد، چون به گواه آمار، فیروز کریمی ضعیف ترین مربی مقابل استقلال در لیگ برتر بوده است. در گزارشی که فوتبال 360 در این مورد نوشته آمده است که فیروز کریمی که در مقطعی کوتاه سرمربی استقلال بوده هیچ وقت در مصاف با این تیم نتایج مطلوبی ثبت ننموده است. این مربی با 11 شکست برابر استقلال به هیچ تیمی به این مقدار نباخته است. کریمی در لیگ برتر فقط یک بار استقلال را مغلوب نموده که آن هم به هفته ششم لیگ هشتم بازمی شود که با صبا 3 بر یک استقلال را شکست داد و اولین قعرنشینی استقلال در تاریح لیگ برتر را رقم زد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1055

به "فیروز کریمی ضعیف ترین مربی مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیروز کریمی ضعیف ترین مربی مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید