فیلترهای جدید یافتن برنامه در پلی استور را ساده می نماید

به گزارش مجله گیلاسفا، یکی از دشوارترین کارها در زمان استفاده از فروشگاه پلی استور گوگل، یافتن برنامه های مدنظر در میان انبوه نرم افزارهاست. اما فیلترهای جدید جستجو این کار را ساده می نماید.

فیلترهای جدید یافتن برنامه در پلی استور را ساده می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، خدمات جستجوی پلی استور گوگل تا به امروز بسیار ساده بوده و فیلترهای چندانی برای تخصصی کردن جستجوها در دسترس نبوده اند. از همین رو کاربران باید مدت ها وقت برای یافتن برنامه های مدنظر خود صرف می کردند.

این شرایط نامناسب با افزوده شدن فیلترهای جستجوی پیشرفته تر به پلی استور گوگل به زودی رفع می گردد و کاربران می توانند به طور دقیق اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مدنظر خود را جستجو نموده و بیابند.

برای استفاده از این خدمات که به تدریج در دسترس همه علاقمندان قرار می گیرد، ابتدا باید کلمه مدنظر مانند تقویم را جستجو کرد و سپس با استفاده از فیلترهای ظاهر شده جستجو را دقیق تر کرد. از جمله این فیلترها می توان به رایگان یا پولی بودن برنامه، نسخه های اندروید مورد پشتیبانی و غیره اشاره نمود. همچنین در صورت جستجوی کلمه موسیقی، فیلترهایی برای تعیین کردن ژانر موسیقی، گروه سنی مدنظر و غیره نیز اضافه می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 17

به "فیلترهای جدید یافتن برنامه در پلی استور را ساده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلترهای جدید یافتن برنامه در پلی استور را ساده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید