لالیگا، بارسلونا با اولین گل فصل مسی در جریان معمول بازی بتیس را در هم کوبید

به گزارش مجله گیلاسفا، تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خانگی از هفته نهم لالیگا پیروز شد میهمان باسکی خود را با نتیجه ای قاطع شکست دهد.

لالیگا، بارسلونا با اولین گل فصل مسی در جریان معمول بازی بتیس را در هم کوبید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته نهم لالیگای اسپانیا و در دومین روز از این رقابت ها، امروز (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در استادیوم نوکمپ میزبان بتیس بود و پیروز شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این بازی که لیونل مسی در ترکیب اصلی بارسلونا قرار نداشت، این تیم با گل دقیقه 22 عثمان دمبله پیش افتاد. آنتوان گریزمان در دقیقه 33 می توانست گل دوم بارسلونا را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند، اما ضربه او توسط کلودیو براوو دروازه بان سابق بارسایی ها مهار شد تا این مهاجم فرانسوی چهارمین موقعیت گلزنی اش در این بازی را از دست بدهد. کار بارسلونا زمانی سخت تر شد که در آخرین دقیقه نیمه اول دروازه اش توسط آنتونیو سانابریا باز شد.

در نیمه دوم رونالد کومان سرمربی کاتالان ها تصمیم گرفت مسی را به میدان بفرستد و با ورود کاپیتان آرژانتینی بارسا، این تیم بر بازی سوار شد و تنها چهار دقیقه طول کشید که در حرکتی که لیونل مسی در آن تأثیر مستقیم داشت، گریزمان طلسم گلزنی اش در این بازی را شکست و سومین گل بارسلونا را زد. با اخراج آیسا ماندی مدافع بیتس به خاطر دریافت توپ با دست روی خط دروازه، کار بارسلونا آسان تر شد و پنالتی حاصل از خطای او را لیونل مسی در دقیقه 62 به گل چهارم کاتالان ها تبدیل کرد.

بتیس 10 نفره در دقیقه 74 با گلی که لورن مورن زد اختلاف را به حداقل رساند، اما امیدهایش برای کسب امتیاز از این بازی در دقیقه 82 بر باد رفت. این اتفاق زمانی رخ داد که لیونل مسی اولین گل فصل خود در جریان معمول بازی را به ثمر رساند. این پنجمین گل مسی در تمامی رقابت های این فصل بود. جشنواره گل بارسایی ها در دقیقه 90 با گلزنی پدری به خاتمه رسید. پاس هر دو گل آخر بارسلونا را سرخی روبرتو داد تا جزو بهترین های تیمش در این بازی باشد.

بارسلونا با کسب سومین پیروزی اش 11 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می گردد که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران سویا میزبان اوساسوناست و در بازی دوم از ساعت 23:30 اتلتیکومادرید از کادیس پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 313

به "لالیگا، بارسلونا با اولین گل فصل مسی در جریان معمول بازی بتیس را در هم کوبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، بارسلونا با اولین گل فصل مسی در جریان معمول بازی بتیس را در هم کوبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید