فاصله رونالدو با رکورد دایی فاصله بین دو ابرو است!

به گزارش مجله گیلاسفا، یک سایت اسپانیایی زبان فاصله کریستیانو رونالدو با رکورد علی دایی مهاجم سابق تیم ملی ایران را برای کسب اسم آقای گلی به فاصله دو ابرو تشبیه کرد!

فاصله رونالدو با رکورد دایی فاصله بین دو ابرو است!

به گزارش خبرنگاران، علی دایی مهاجم و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران حدود دو دهه است که با 109 گل ملی در صدر جدول گلزنان ملی قرار گرفته است و اسم آقای گلی ملی جهان در اختیار او است.

بعد از سال ها، کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال توانست از مرز 100 گل ملی عبور و به تدریج خود را به دایی نزدیک کند.

رونالدو که انگیزه زیادی برای در اختیار گرفتن اسم آقای گلی از علی دایی دارد، با به ثمر رساندن 6 گل دیگر با لباس تیم ملی پرتغال می تواند به این رکورد برسد و با 7 گل، از این رکورد عبور کند.

این اتفاق ممکن است به زودی رخ بدهد چرا که پرتغال بعد از انجام دو بازی تدارکاتی با اسپانیا و رژیم اشغالگر قدس، در مرحله گروهی قهرمانی اروپا با مجارستان، آلمان و فرانسه روبرو می گردد.

سایت اسپانیایی زبان diariolasamericas با اشاره به در پیش بودن این پنج مسابقه برای پرتغال و رونالدو، نوشت: رونالدو با 36 سال سن به خداحافظی از تیم ملی پرتغال خیلی نزدیک است. قبل از خداحافظی، او به میزان فاصله دو ابرو برای ثبت یک رکورد دیگر به نام خودش فاصله دارد. رونالدو به تنها 6 گل برای برابری با رکورد گل های ملی احتیاج دارد. رکورد 109 گلی ملی در حال حاضر در اختیار علی دایی مهاجم بازنشسته فوتبال ایران است؛ تنها فرد دیگری که از 100 گل عبور نموده است.

به گزارش مهر، علی دایی بارها در مصاحبه های مختلف اسم نموده است که از شکسته شدن رکوردش نه تنها ناراحت نیست بلکه حتی از اینکه قرار است این رکورد به وسیله رونالدو شکسته گردد، شاد است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 937

به "فاصله رونالدو با رکورد دایی فاصله بین دو ابرو است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله رونالدو با رکورد دایی فاصله بین دو ابرو است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید