محله اسپرت سیتی دبی، محله ای برای طرفداران ورزش!

به گزارش مجله گیلاسفا، محله اسپرت سیتی دبی | Dubai Sports City

اگر ورزشکار هستید یا به ورزش علاقه دارید، بهتر است قبل از سفر به دبی با محله اسپرت سیتی دبی آشنا شوید. یکی از شهرهایی که بسیاری از دنیاگردان و دنیاگرد های سراسر دنیا را به خود جذب می کند، دبی است. این شهر توانسته با ساخت و سازهای بزرگ و جاذبه های متنوعی که در شهری بیابانی و خشک ساخته است، بتواند یکی از قول های صنعت دنیاگردی شود. اگر شما هم به عنوان دنیاگرد به دبی سفر می کنید، چه خوب است اگر نه تنها با جاذبه های دنیاگردی بلکه با محله های دبی نیز آشنا باشید. در مجله خبرنگاران شما را با محله های متفاوت دبی آشنا می نماییم و در این مطلب، می توانید بیشتر با محله اسپرت سیتی دبی آشنا شوید.

محله اسپرت سیتی دبی، محله ای برای طرفداران ورزش!

دبی اسپرت سیتی

یکی از بهترین و مفرح ترین منطقه ها دبی است که هم بخش های مسکونی دارد و هم برای کارهای تجاری، ساختمان های متعددی در آن ساخته شده است. اگر اهل ورزش هستید، این منطقه برای شما بسیار عالی است. چرا که محله اسپرت سیتی دبی دارای زمین ها و باشگاه های ورزشی بسیار عالی بوده و بیشتر میزبان ورزشکاران و گروه های ورزشی از سراسر دنیا بوده است. همچنین وسعت عالی آن به همراه خانه هایی که افق دید یکسانی در یک سمت محله دارند با آپارتمان ها و ساختمان های تجاری و مرکزی که در سمتی دیگر قرار گرفته اند، هارمونی و هماهنگی خاصی در زمینه معماری و طراحی شهری یافته اند. اگر به محله اسپرت سیتی دبی بیایید می توانید تیم های ورزشی متعددی را ببینید که در میان زمین های چمن، باشگاه های ورزشی و حتی ورزشگاه در حال تمرین هستند و روحیه شادابی دارند. همچنین ورزشگاه دبی، جشن موفقیت در داخل و خارج از میدان محسوب شده و جذابیت ورزش را نشان می دهد.

پیاده سازی طرح ها و ساختمان ها، با استفاده از طرح دنیای و ساخت و سازهایی با ایده های بزرگتر، توانسته سه شرکای این مجموعه را که به نام های عبدالرحیم الزرونی، عبدالرحمن بخاری و عبدالرحمن فلاکناز هستند، همکار نماید. در نتیجه تمام مجموعه، برای شمایی که گردشگر یا تاجر هستید و به این محله وارد نموده شده اید، یک حس کسب و کار بی نظیر را ایجاد می نماید. تمام محله به دلیل وسعت بسیار، زمین های سبز و چمن و کم بودن خیابان ها، سکوت خاصی دارد و می تواند آرامش را برای افرادی که در این منطقه ساکن هستند یا برای مدت کوتاهی رفت و آمد دارند، فراهم آورد.

در محله اسپرت سیتی دبی می توانید مجموعه ای بی نظیر از خانه های مسکونی، بازارها، ساختمان های تفریحی و امکانات متعدد ورزشی را با هم و در فاصله ای کوتاه از یکدیگر داشته باشید به طوری که حتی تصور هم نمی توانید بکنید! 3 تاجر و شرکایی که اقدام به ساخت چنین محله ای در دبی نموده اند، بی نهایت به ساخت و ساز و سازندگی علاقه مند بوده و در کل، به جز این منطقه مجموعه ها و ساختمان های بزرگ متعددی را در زمینه های تجاری و مرکز خرید، زمین های ورزشی و حتی مسکونی و هتل ساخته اند. این 3 نفر در دبی، بسیار مشهور هستند. شور و علاقه این سه نفر به ورزش باعث ساخت چنین محله زیبایی در دبی شده است. در اینجا ترکیبی از هر آنچه که برای زندگی و تفریح و سلامتی نیاز دارید، فراهم شده است.

موقعیت محله

یکی از مزیت هایی که محله اسپرت سیتی دبی دارد، قرارگیری در حاشیه و یک سمت خیابان معروف دبی به نام خیابان شیخ محمد بین زاید است. همین موضوع این محله را به یکی از منطقه های پر طرفدار برای سرمایه گذاری تبدیل نموده است و ارزش زمین های این ناحیه را بالا برده است. چرا که دسترسی حرف اول را می زند. از خوبی های دیگر این محله، نزدیکی و دسترسی راحت به فرودگاه بین المللی آل مکتوم بوده که رسیدن شما به این منطقه را سریع تر می نماید. بنابراین اگر هتل خود را در این محله رزرو نموده اید، بهتر است که پرواز خود به دبی را به سمت فرودگاه آل مکتوم بگیرید. همچنین سایت نمایشگاهی اکسپو 2020 در این محله قرار گرفته است که مایه افتخار آن می باشد.

محله دبی اسپرت سیتی یکی از مقاصد رویایی برای هر ورزشکاری است. برای نوجوانان و جوانانی که می خواهند در ورزش پیشرفت نموده و به سطحی دنیای برسند، این منطقه مناسب زندگی است. استعدادهای جوان از میانجوانان پرشور و پر انرژی کشف می شوند و با بهترین مربی ها در باشگاه های این محله تمرین داده می شوند تا در نهایت وارد عرصه دنیای ورزش شوند و شروع به درآمدزایی کنند.

معرفی جاذبه های محله

باشگاه های خوبی همانند باشگاه الس (Els) که باشگاهی برای ورزشکاران گلف است، برنده جایزه های دنیای متعددی شده است. همچنین مدرسه آموزشی گلف با نام بوتچ هارمون (Butch Harmon School)، برای علاقه مندان به گلف در این محله قرار گرفته استو دروس و واحدهایی را ارائه می دهد. همین موضوع به تنهایی می تواند انگیزه ای باشد تا افراد ورزشکار برای زندگی در بخش مسکونی محله اسپرت سیتی به این مکان، مهاجرت کنند. به جز ورزش گلف، می توان به زمین ها و ورزشگاه بین المللی دبی برای ورزش کریکت اشاره کرد که بسیار زیبا و بر طبق استانداردهای بین المللی طراحی شده اند و از آن ها استقبال بسیاری شده است.

وجود چنین زمین های ورزشی نه تنها ورزشکاران بین المللی گلف و کریکت را به این محله دعوت می نماید، بلکه مردم دبی نیز اگر بخواهند به راحتی می توانند از چنین امکانات و قابلیت هایی در شهرشان بهره ببرند. شرکت DSC همچنین جوامعی را برای اقامت در برج های ویکتوری (Victory Heights) دعوت می نماید. سبک زندگی افرادی که در این ناحیه زندگی می کنند، بسیار متفاوت از دیگر نواحی دبی است. چرا که مجموعه ای بی نظیر از امکانات ورزش های حرفه ای در اطراف ساکنین این محله وجود دارد و حتی بسیاری از ساکنین آن را ورزشکاران، تشکیل می دهند. می توانید حتی ورزشکاران خارجی و بین المللی را که اهدافی بزرگتر و دنیای تر برای مسابقات دارند، در این محله ببینید. یکی از تفریحاتی که شما در دبی می توانید در پی آن به این محله بیایید، دیدنی بازی کریکت در ورزشگاه مربوط به آن یا شرکت در بازهای گلف در باشگاه گلف الس است.

برای ساخت محله اسپرت سیتی دبی فراتر از زمان حال نگاه شده و تنها شامل گروه های ورزشی و امکانات ورزشی نیست. منطقه های مسکونی با خانه هایی شبیه به خانه های اروپایی و مراکز خرید تبدیل به مکانی برای زندگی همه قشر از جامعه شده است. شهرسازی این محله، با طراحی عالی و خیابان کشی های درست، اقامتی راحت را برای ساکنینش به ارمغان آورده است.

در محله دبی اسپرت سیتی مدرسه باشگاهی الاتحاد (GEMS United School) که یکی از بهترین مدارس دبی است قرار گرفته است. منطقه زمین هایی که برای کریکت در نظر گرفته شده است، دارای یک رستوران به نام رستوران کیکرز بوده که یکی از سالم ترین و متنوع ترین منوها را برای مهمانانش آماده می نماید. همچینین فضای مفرحی برای ورزشکاران اهل رقابت دارد. برج فرانکفورت اسپورتس در غرب این محله واقع شده و همچنین ساختمان های مرتفع ویکتوری در ناحیه جنوب غربی قرار دارند.

در مرکز محله اسپرت سیتی دبی کانال آبی مصنوعی ساخته اند و فضایی سرسبز را با طراحی بی نظیر در کنار کانال آب، برای پیاده روی و گذراندن عصری دل انگیز فراهم نموده اند. در مجموع در اطراف این کانال آب و تمام محله می توانید حدود 261 رستوران را پیدا کنید که برای شما بهترین غذاها را فراهم آورده اند. در باشگاه و ورزشگاه کریکت این منطقه، مسابقات دنیای کریکت برگزار می شود و از کشورهایی همانند پاکستان و هند تیم های قدر این رشته در این این ورزشگاه با یکدیگر به رقابت می پردازند. همچنین بسیاری از مراسم های دنیای همانند مسابقات فیفا نیز در این محله و ورزشگاه زیبای آن، برگزار می شوند.

منطقه مسکونی کانال غربی | Canal Residence West

هنوز بسیاری از واحد های مسکونی این ناحیه برای خرید و فروش آماده است. امکانات و مغازه های متعددی همانند فروشگاه ها، داروخانه، سالن های آرایشگاه، نانوایی، رستوران ها، کافه ها و کلینیک ها را در این منطقه مسکونی پیدا خواهید نمود که تمام نیازهای اهالی محله اسپرت سیتی دبی را فراهم می آورد.

در هر صورت چه ورزشکار هستید و چه عاشق ورزش، می توانید در سفر به دبی خود، به گونه ای برنامه ریزی نمایید که بتوانید به دیدن بسیاری از مسابقات در ورزشگاه این محله بیایید. اوج هیجان را تجربه کنید و از تیم هایی که طرفدار آن هستید، پشتیبانی نمایید. به جز محله اسپرت سیتی دبی که در این مطلب به شما معرفی نمودیم، می توانید از دیگر محله ها و منطقه ها دبی با خواندن مجله خبرنگاران، اطلاعات خود را بالا ببرید. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به مقصد دبی تنها کافیست که به سایت خبرنگاران مراجعه کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. همچنین اپلیکیشن خبرنگاران بر روی گوشی همراه هوشمندتان به شما اجازه می دهد تا به راحتی کارهای مربوط به سفرتان را از هر نقطه که قرار دارید، تنها با اتصال به اینترنت، انجام دهید. امیدواریم که بهترین تجربه خود را در سفر به دبی داشته باشید.

منبع: dubaicity.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1163

به "محله اسپرت سیتی دبی، محله ای برای طرفداران ورزش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله اسپرت سیتی دبی، محله ای برای طرفداران ورزش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید