بازسازی پل قلعه حاتم در بروجرد با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار

به گزارش مجله گیلاسفا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، امروز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه 1399، سید امین قاسمی گفت: عملیات بازسازی پل قلعه حاتم در شهرستان بروجرد با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار شروع شده و تا خاتمه اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.

بازسازی پل قلعه حاتم در بروجرد با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قاسمی در توضیح بازسازی این پل تاریخی اضافه نمود: عمده عملیات بازسازی در این پروره شامل بازسازی بستر پل، بازسازی نمای آجری، بازسازی طاق، دوخت و دوز ترک های طاق پل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان با اشاره به اینکه این پل در نزدیکی روستای قلعه حاتم، بر روی رودخانه بنا شده است، ابراز داشت: لرستان سرزمینی با بیش از صد پل تاریخی است و توجه به بازسازی و احیای بناهای تاریخی موجب رونق گردشگری و در نهایت پیشرفت و رشد استان را رقم خواهد زد.

پل قلعه حاتم یکی از آثار تاریخی شهرستان بروجرد است و این اثر در تاریخ 2 آبان 1378 با شمارهٔ ثبت 2438 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 423

به "بازسازی پل قلعه حاتم در بروجرد با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی پل قلعه حاتم در بروجرد با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید