مطهری: توقع ما این است که مدیران باشگاه هم همراهی مان نمایند، تعیین است که کدام نیمکت شلوغ کاری می کرد!

به گزارش مجله گیلاسفا، مربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در مصاف با نساجی، به اعتراض باشگاه مازندرانی به داوری بازی واکنش نشان داد.

مطهری: توقع ما این است که مدیران باشگاه هم همراهی مان نمایند، تعیین است که کدام نیمکت شلوغ کاری می کرد!

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری پس از پیروزی 2 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر گفت: این برد را به همه طرفداران، بازیکنان تیم و ارکان باشگاه تبریک می گویم. همه بازی ها و همه تیم ها قابل احترام هستند و نیم فصل دوم سخت است. در نیم فصل دوم همه کوشش می نمایند امتیاز بگیرند و امروز هم بازی سختی داشتیم و در نهایت سه امتیاز را گرفتیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول مثل همواره بازی مالکانه انجام دادیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود. در نیمه دوم هم طبیعی است وقتی جلو هستید، می خواهید از گل تان مراقبت کنید. ما ترابی را از خط هافبک دور کردیم و می خواستیم با پاس هایی که طول بیشتری داشت او را صاحب موقعیت کنیم که دیدید ترابی چقدر در نیمه دوم موقعیت داشت. در ادامه ما عمق دفاع را بستیم و نساجی به توپ های بلند رو آورد که خواسته ما بود و خوب کنترل کردیم.

تعویض های به موقع و انرژیکی کردیم و به تیم انرژی دادیم.، مطهری با بیان این جمله یادآور شد: دیدید که بازیکنان تعویضی هم چقدر خوب کار کردند و روی گل دوم تأثیرگذار بودند. در نهایت من اعتقاد دارم ما یک تیم هستیم و کار تیمی انجام می دهیم. بچه ها فوق العاده کار کردند. از سیدجلال تا بچه های جلو همه در خدمت تیم بودند و دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند. توقع ما این است که مدیران هم در ادامه راه ما را همراهی نمایند. می دانم خیلی کوشش می نمایند تا بهترین ها را رقم بزنند، ولی بچه های ما کمترین دریافتی را داشتند، با این حال با دل و جان کار می نمایند. امیدوارم جهت را برای ما فراهم نمایند تا در ادامه به مشکل بخوریم.

مربی تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که باشگاه نساجی میخواهد از داور بازی شکایت کند، گفت: این موضوع به خودشان مربوط می گردد و در خصوص آن صحبت نمی کنم، ولی خیلی تعیین است که شلوغ کاری از جانب کدام نیمکت بود. از داوران می خواهم که با شجاعت کار نمایند تا ببینیم می توانند اینطور امتیاز بگیرند یا نه! خیلی از نیمکت ها با داد و بیداد از داوران امتیاز می گیرند، ولی اگر داوران شجاعت بالایی داشته باشند فکر می کنم چنین اتفاقاتی نمی افتد. درباره این موضوع هم صحبتی ندارم، ولی کسانی که داخل استادیوم بودند می توانند شهادت بدهند که کدام نیمکت شلوغ کاری می کرد.

مطهری در خصوص اینکه پرسپولیس با وجود اضافه شدن مغانلو و آل کثیر همچنان فرصت های زیادی را از دست می دهد، عنوان نمود: همواره ما هر کاری کنیم یک طور دیگر از ما سؤال می نمایند. البته من حق می دهم، ولی همانطور که گفتم تیمی که سیدجلال و احمد نوراللهی در آن گلزنی می نمایند، از لحاظ تاکتیکی به بلوغ رسیده است. اینکه روی یک نفر زوم کنیم، خوب نیست. خواهش می کنم فشار نیاورید. تیم ما شکل خودش را پیدا نموده است. قطعاً اگر انتقادی با استدلال باشد روی چشم می گذاریم و از آن استفاده می کنیم.

وی در سرانجام درباره تیم سپاهان و اینکه به نظر می رسد در این فصل رقیب اصلی پرسپولیس زردپوشان اصفهانی هستند، بیان نمود: سپاهان تیم قابل احترامی است، همانطور که دیگر تیم های مدعی هستند. البته تمرکز ما روی بازی خودمان است و سعی می کنیم بازی به بازی جلو برویم. الان هم که وارد آسیا شدیم تفکرات مان کلاً نسبت به لیگ متفاوت می گردد. ان شاءالله بعد از آن مسابقات هم بازی به بازی پیش می رویم. قطعاً همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 760

به "مطهری: توقع ما این است که مدیران باشگاه هم همراهی مان نمایند، تعیین است که کدام نیمکت شلوغ کاری می کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: توقع ما این است که مدیران باشگاه هم همراهی مان نمایند، تعیین است که کدام نیمکت شلوغ کاری می کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید