عبور از سیدجلال غیرممکن است!

به گزارش مجله گیلاسفا، مهاجم تیم استقلال تاجیکستان به تمجید از سیدجلال حسینی پرداخته و او را شگفت انگیز خوانده است.

عبور از سیدجلال غیرممکن است!

به گزارش ورزش سه، منوچهر جلیلوف مهاجم اصلی تیم استقلال تاجیکستان در ملاقات مقابل پرسپولیس که مقابل خط دفاعی سرخپوشان نمایش درخشانی را ارائه کرد، اما از گلزنی ناکام ماند.

او که سابقه بازی در لیگ دسته اول روسیه و بعلاوه لیگ برتر اندونزی را در کارنامه دارد، با ثبت سه گل آسیایی، نقشی پررنگ در صعود استقلال تاجیکستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد.

او در تبادل نظر با ما به تمجید از حریف ایرانی پرداخته و باتوجه به نمایش برابر پرسپولیس و الهلال، به این سوال پاسخ داده که کدام یک شایسته قهرمانی در آسیاست؟ از جلیلوف 30ساله بعلاوه درباره کاپیتان سرخپوشان، سیدجلال حسینی اظهار نظر نموده است.

این تبادل نظر را در ادامه می خوانید:

یک سال فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتم

احساسم نسبت به اولین حضور در لیگ قهرمانان آسیا، ویژه است. این سالی فراموش نشدنی برای من خواهد بود و فکر می کنم ما برترین تیم استقلال تا به امروز بودیم. بیشترین مقدار توانایی خود را نشان دادیم و از این تورنمنت عظیم بسیار آموختیم و پیشرفت کافی را داشتیم. این حضور مطمئنا نه تنها به نفع ما و تیم استقلال بلکه به سود فوتبال تاجیکستان خواهد بود.

مبارزه مقابل پرسپولیس اهمیت بیشتری داشت

متاسفم که به پرسپولیس باختیم. این تیم بسیار قوی بود و دو بار به فینال لیگ قهرمانان صعود نموده بود. از نمایش تیممان خوشحالم و بعلاوه خوشحالم که بدون توجه به نتیجه مسابقه، مبارزه کردیم و این مبارزه برایمان اهمیت بیشتری دارد.

باید در این بازی برنده می شدیم چون…

این فوتبال است و یک طرف آن پیروزی و طرف دیگر آن باخت است. ما مجبور بودیم که در این بازی برنده شویم، چون در زمین خودمان و مقابل طرفداران بازی می کردیم، اما به هر حال نتیجه بازی همانی است که اسکوربورد نشان می دهد. باید به پرسپولیس تبریک بگوییم؛ آن ها تیمی عظیم با بازیکنان شایسته هستند.

پرسپولیس یا الهلال؟ ضدحمله یا تیکی تاکا؟

این پرسش بسیار سختی است که باید به آن پاسخ دهم. پرسپولیس دارای دفاعی قوی است و آن ها در طول بازی به طور شایسته ای، بازسازی می شوند. منظورم این است که بدنشان تحلیل نمی رود و می توانند با استقامت بیشتری به کار ادامه دهند. الهلال بازیکنانی خوش تکنیک دارد؛ آن ها تیکی تاکا بازی می نمایند و عمدتا مالک توپ هستند. پرسپولیس مقابل ما روی ضد حملات بازی کرد. پیروزی مقابل پرسپولیس بسیار سخت است.

درباره طرفداران ما از بازیکنان پرسپولیس بپرسید

به نظر من طرفداران ما برترین هستند. تیم پرسپولیس و مردم ایران، شور و شوق طرفداران ما را دیدند و متوجه شدند که چقدر طرفدار به استادیوم آمده است. جو استادیوم عالی بود و این را در ایران از بازیکنان پرسپولیس هم می توانید بپرسید. در طول بازی، احساسات و آدرنالین بسیار زیادی از تشویق ها دریافت می کردیم و یکی از برترین روز های استادیوم را شاهد بودیم.

کاپیتان پرسپولیس شگفت انگیز است

درباره کاپیتان 39ساله پرسپولیس باید بگویم که او بسیار ماهرانه بازی می نماید و عبور از او غیرممکن است. در پرش و توپ های هوایی عالی است و من فکر می کنم او دفاعی قابل اعتماد برای هر تیمی است. اینکه در چنین سنی در این سطح بازی می نماید، شگفت انگیز است و من فکر می کنم نسبت به سنش از نظر جسمی قدرت بسیاری دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 986

به "عبور از سیدجلال غیرممکن است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور از سیدجلال غیرممکن است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید