مقاله: تورنتو در لیست بارزش ترین برندهای شهری در دنیا قرارگرفت

به گزارش گیلاسفا، در بین 500 شهر، تورنتو در بین 10 شهر اول از نظر ارزش برند شهری در دنیا قرار گرفته است.

مقاله: تورنتو در لیست بارزش ترین برندهای شهری در دنیا قرارگرفت

پس از آن لندن و توکیو رتبه بندی شدند و مقام دوم و سوم را از نظر ارزش برند شهری از آن خود کردند که به ترتیب 2.02 تریلیون دلار و 1.91 تریلیون دلار ارزش گذاری شدند.

طبق گزارش این موسسه 60 درصد از شهرها از نظر ارزش برند شهری، کمتراز 100 میلیارد دلار ارزش دارند.

این موسسه در گزارش خود آورده است: امروزه رهبران شهرها به اهمیت و ضرورت ساخت یک برند بین المللی قابل رقابت پی برده اند. برندسازی شهری در حال تبدیل شدن به یک ابزار مدیریت عمومی است.

یک گزارش تحیلی هفته قبل توسط Global City Lab منتشر شد و نیویورک را با ارزشترین برند شهری با ارزش 2.20 تریلیون دلار خواند.

Global City Lab اولین موسسه تخصصی است که از ارزش گذاری بر برند شهری گفت، و این ارزش را برای شهرهای هر کشور در از 6 جهت محاسبه کرد: مالی، فرهنگ، دولت، محیط، استعداد و شهرت.

دکتر Xiaoyang Wang محق ارشد موسسه Global City Lab از دانشگاه آکسفورد میگوید: برند شهر یکی از مهمترین دارایی های نامشهود هر شهری است و بر اساس این فاکتور با شهرهای دیگر قابل رقابت است و اضافه نمود که ساختن نام تجاری همچنین می تواند توسعه پایدار مالی برای شهر فراهم آورد.

منبع مقاله: تورنتو در لیست بارزش ترین برندهای شهری در دنیا قرارگرفت

انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 421

به "مقاله: تورنتو در لیست بارزش ترین برندهای شهری در دنیا قرارگرفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: تورنتو در لیست بارزش ترین برندهای شهری در دنیا قرارگرفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تورنتو در لیست بارزش ترین برندهای شهری در دنیا قرارگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید