دنباله کتاب مشهور 12 قانون زندگی از روان شناس کانادایی

به گزارش مجله گیلاسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، شعبه کانادا انتشارات پنگوئن اعلام نموده است که دنباله کتاب مشهور 12 قانون زندگی اثر جردن پترسون را ماه مارس 2021 وارد بازار کتاب آمریکا خواهد نمود.

دنباله کتاب مشهور 12 قانون زندگی از روان شناس کانادایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

جردن پیترسون روان شناس بالینی، نویسنده و منتقد فرهنگی، و استاد روان شناسی در دانشگاه تورنتو است. موضوعات اصلی مطالعات او روان شناسی بالینی، روان شناسی اجتماعی، و روان شناسی شخصیت، با علاقه خاص به روان شناسی دین و باور ایدئولوژیک و ارزیابی و بهبود شخصیت و عملکرد کاری است.

12 قانون زندگی؛ پادزهری بر آشوب کتاب خودآموز منتشرشده در سال 2018 نوشته جردن پترسون است. پترسون در این کتاب در قالب اصول های اخلاقی، روان شناسی، اسطوره شناسی، مذهبی و تجر به های شخصی توصیه های خودیاری را گردهم می آورد.

12 قانون زندگی در سال اول انتشار خود در فهرست های پرفروش ترین کتاب های کانادا، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا از جمله فهرست کتاب های پرفروش نیویورک تایمز نهاده شد و بیش از 2 میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

به گفته مسئولان انتشارات پنگوئن کتاب دنباله با عنوان فراتر از دستور: 12 قانون دیگر زندگی در بازار کتاب کانادا و آمریکا به طور همزمان در تاریخ دوم ماه مارس منتشر خواهد شد. برخی از کارمندان انتشارات مشهور آمریکایی به ادامه همکاری با این نویسنده کانادایی اعتراض کردند. پترسون اخیراً در اظهاراتی علیه حقوق همجنس گرایان صحبت نموده بود.

هر کس در جهانی مدرن امروز چه چیزی را باید بداند؟ پترسون برای پاسخ به این سوال نسبتاً سخت به طور اختصاصی حقایق به دست آمده تاریخی را با نتایج جذابِ تحقیقات پیشرفته علمی ادغام می نماید. وی با زبانی طنز، شگفت آور و آموزنده به ما می گوید که چرا هر وقت گربه ای را در خیابان می بینید، همواره باید نوازشش کنید.

سیستم عصبی خرچنگ چه چیزی را باید درباره صاف ایستادن (و شانه ها را عقب دادن) و موفقیت در زندگی به ما بگوید؟ چرا مصریان باستان مقامی را می پرستیدند تا عشق فراوان خود را به والاترینِ خدایان ابراز نمایند؟ وقتی مردم خشمگین، متکبر و کینه جو می شوند، در چه مسیرهای هراس انگیزی پا می گذارند؟

دکتر پترسون به طور گسترده ای سفر می نماید و نظم، آزادی، ماجراجویی و مسئولیت را مورد بحث قرار می دهد؛ حکمت جهان را در 12 قانون عملی و ژرف برای زندگی تلخیص می نماید. کتاب 12 قانون زندگی چیزهای عادی مدرن علم، ایمان و طبیعت انسان را در هم می کوبد و در عین حال ذهن و روح خوانندگانش را دگرگون و عظیم می گرداند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 360

به "دنباله کتاب مشهور 12 قانون زندگی از روان شناس کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله کتاب مشهور 12 قانون زندگی از روان شناس کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید