همایش ملی صدسال نگارگری معاصر ایران فراخوان داد

به گزارش مجله گیلاسفا، فرهنگستان هنر فراخوان همایش ملی صدسال نگارگری معاصر ایران را منتشر کرد.

همایش ملی صدسال نگارگری معاصر ایران فراخوان داد

به گزارش خبرنگاران، همایش ملی صدسال نگارگری معاصر ایران به همت معاونت پژوهشی و هنری این فرهنگستان و با هدف شرایط شناسی و حفظ و تحلیل آثار نگارگری در یک صد سال اخیر و به منظور بیان دستاوردها و عملکردهای گوناگون نگارگران ایرانی، رصد و تدوین جریانات نگارگری معاصر، تهیه منبع و میراثی منسجم و منظم برای هنرمندان امروز و فردا، برگزار می گردد.

هنرمندان، اندیشمندان و صاحب نظران اهل قلم می توانند یافته های پژوهشی خود را حول محورهای مطالعاتی همانند موضوع و تعریف نگارگری ایرانی در دوره معاصر، سیر تحول و تطور در نگارگری معاصر ایران، مطالعات تطبیقی در نگارگری معاصر، آموزش، پژوهش و نقد در حوزه نگارگری معاصر ایران، تأثیر تحولات اجتماعی در فرایند نگارگری معاصر ایران و نگارگری معاصر ایران در نسبت با دیگر هنرها به دبیرخانه علمی این همایش ارسال نمایند.

علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را، حداکثر تا نیمه اول آذر 1400، به رایانامه همایش، به نشانی [email protected]، و یا به صورت پستی به دبیرخانه همایش، به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از خیابان طالقانی، شماره 1552، فرهنگستان هنر، شناسه پستی 1416953613، ارسال نمایند.

این همایش، که دبیری علمیِ آن را خشایار قاضی زاده، عضو هیئت علمی دانشکده هنرِ دانشگاه شاهد، بر عهده دارد، در نیمه اول خرداد 1401 برگزار خواهد شد. مخاطبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 5-66954200 (داخلی 1189) تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1059

به "همایش ملی صدسال نگارگری معاصر ایران فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی صدسال نگارگری معاصر ایران فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید