هوش مصنوعی هواداران سریال فرندز را شگفت زده کرد!

به گزارش مجله گیلاسفا، یک خالق آثار دیجیتال از هوش مصنوعی برای پیش بینی این که بچه ها شخصیت های سریال فرندز در زندگی واقعی چه شکلی خواهند داشت استفاده نموده است.

هوش مصنوعی هواداران سریال فرندز را شگفت زده کرد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از سان، تصاویر هوش مصنوعی ممکن است هواداران بزرگ این سریال تلویزیونی را شگفت زده کند زیرا بسیار واقعی به نظر می رسند. جرمی پومروی کارگردان هنری این تصاویر را در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر نموده است.

اولین نسخه های تصویر ساخته شده به وسیله هوش مصنوعی شخصیت های ریچل گرین و راس گلر را با دو فرزند نشان می دهند. هر دو فرزندشان دختر هستند. معین نیست که آیا یکی از دختران قرار است شخصیت اِما باشد که فرزند ریچل و راس در سریال فرندز بود یا خیر. راس پسر بن در هیچ کجا در تصویر هوش مصنوعی دیده نمی گردد.

دومین عکس دیجیتالی مونیکا گلر و چندلر بینگ را با چهار فرزند به تصویر می کشد. دو پسر و دو دختر یکی با موهای بلوند روشن. هواداران سریال سریعا در خصوص انتخاب موی بلوند به وسیله هوش مصنوعی سوالاتی را مطرح کردند.

یکی نظر داد: پدر بچه بلوند کیست؟ و دیگری گفت:دختر بلوند؟ سایر کاربران اینستاگرام آن چه را که می دیدند دوست داشتند و پومرو را ستایش کردند. یکی نوشت:وضوح و کیفیت این تصویر فوق العاده است! در حالی که یکی دیگر گفت:اووم خیلی واقعا!

یکی دیگر از هنرمندانی که با هوش مصنوعی کار می نماید اخیرا از نرم افزاری استفاده نموده تا ببیند شخصیت های فرندز در کودکی چه قیافه ای داشتند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1436

به "هوش مصنوعی هواداران سریال فرندز را شگفت زده کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی هواداران سریال فرندز را شگفت زده کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید