(ویدیو) خلاصه بازی ایتالیا 2 - 1 اتریش 5 تیر 00

به گزارش مجله گیلاسفا، استادیوم ومبلی لندن میزبان دومین ملاقات از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 بود، ملاقاتی پرهیجان که ایتالیا 2 بر یک از اتریش برد.

(ویدیو) خلاصه بازی ایتالیا 2 - 1 اتریش 5 تیر 00

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ایتالیا طبق پیش بینی تیم برتر میدان بود و چند موقعیت نیمه نخست خلق کرد، اما به گلی نرسید. برترین فرصت آتزوری را ایموبیله خلق کرد که شوت از راه دورش به تیر دروازه خورد و راهی به دروازه نیافت. نیمه دوم اتریش هم جلو کشید و حتی ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب هم داشت که آلابا به بیرون فرستاد. دقیقه 65 پایان بعد از خلق چند موقعیت به گل رسیدند. ضربه سر آلابا به آرناتوویچ رسید و او گل زد، اما VAR این گل را آفساید تشخیص داد. بعد از گل مردود اتریش، ایتالیا به خودش آمد و باز هم تیم هجومی میدان شد. مانچو هم برای تغییر روش بازی تیمش تعویض هایی انجام داد، ولی پیروز نشدند در 90 دقیقه دروازه حریف را باز نمایند.

پایان در وقت های اضافی و در دقیقه 95 کیزا یکی از بازیکنان تعویضی مانچو، قفل دروازه اتریش را شکست. پاس اسپیناتسولا را با سر کنترل کرد و سپس با ضربه پای چپ به تور دروازه چسباند. دقیقه 105 هم پسینا با پای چپ گل دوم ایتالیا را به ثبت رساند. دقیقه 114 ضربه سر تماشایی کالایدژیچ از بین مدافعان پرتعداد ایتالیا به درون دروازه غلتید تا قفل دروازه آتزوری هم در یورو 2020 شکسته گردد. با این حال کوشش اتریش که تیم شایسته ای نشان داده بود، نتیجه نداد و ایتالیا برنده این میدان شد.

ایتالیا در یک چهارم نهایی به مصاف برنده ملاقات تیم های ملی بلژیک و پرتغال خواهد رفت.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 884

به "(ویدیو) خلاصه بازی ایتالیا 2 - 1 اتریش 5 تیر 00" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی ایتالیا 2 - 1 اتریش 5 تیر 00"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید