چهارشنبه های کودکِ من و مادرم به میزبانی فرهنگسرای خانواده

به گزارش مجله گیلاسفا، خبرگزاری خبرنگاران- برنامه شاد و مفرح چهارشنبه های کودک من و مادرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی روز چهارشنبه 28 مهرماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد.

چهارشنبه های کودکِ من و مادرم به میزبانی فرهنگسرای خانواده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، این برنامه با هدف توسعه فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده در بخش هایی چون ایستگاه های نقاشی، سفال گری، بازی برای بچه ها و نشست پرسش و پاسخ برای والدین با حضور نرگس لطفی(روانشناس و تسهیل گر)، نوشین رفیعی(مربی کودک) و زیبا باقری(مربی سفال گری) برگزار می گردد.

خانواده مهم ترین نهادی است که می تواند نیازهای عاطفی افراد را رفع کند وقتی صمیمیت در میان اعضای خانواده افزایش پیدا کند نشاط و آرامش در خانواده بیشتر و باعث ایجاد تمرکز و مدیریت صحیح در برابر بروز مسائل احتمالی می گردد و شاهد شور و اشتیاق زندگی، روابط سالم، تعاملات مثبت و تجربه صمیمیت و تقویت احساس عشق، اطمینان و امنیت در بین اعضای خانواده هستیم.

فرهنگ سرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد) خیابان بیست و یکم- بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانند با شماره تلفن 88712839 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1034

به "چهارشنبه های کودکِ من و مادرم به میزبانی فرهنگسرای خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه های کودکِ من و مادرم به میزبانی فرهنگسرای خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید