آیفون 17 اسلیم با فقط یک دوربین اصلی راهی بازار می گردد

به گزارش مجله گیلاسفا، همان گونه که شایعات قبلی نشان می داد، اپل در نظر دارد تا سال آینده با معرفی مدل کاملا تازهی به نام آیفون 17 اسلیم، تغییرات اساسی در خانواده آیفون ایجاد کند. امروز، جف پو، تحلیلگر نام آشنای صنعت، در گزارشی تازه به تشریح بسیاری از جزئیات مورد انتظار از این مدل تازه آیفون پرداخته است.

آیفون 17 اسلیم با فقط یک دوربین اصلی راهی بازار می گردد

آیفون 17 اسلیم

مینگ-چی کو، دیگر تحلیلگر مشهور اپل، در ماه جولای به بیان بعضی از تعیینات آیفون 17 اسلیم پرداخت و بر اولویت بندی طراحی ظاهری بر عملکرد به وسیله اپل تأکید کرد. برای مثال، پیش بینی می گردد آیفون 17 اسلیم تنها به یک دوربین اصلی و یک نمایشگر 6.6 اینچی مجهز باشد.

جف پو در یادداشت این هفته خود برای سرمایه گذاران، که به وسیله 9to5Mac منتشر شده، بسیاری از این اطلاعات را تأیید می نماید. به گفته این تحلیلگر، تعیینات آیفون 17 اسلیم به توضیح زیر است:

  • تراشه: A19
  • نمایشگر: 6.6 اینچ
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • دوربین سلفی: 24 مگاپیکسل
  • دوربین اصلی: یک دوربین 48 مگاپیکسلی
  • تشخیص هویت: فیس آی دی
  • جنس بدنه: آلومینیوم

جف پو بعلاوه بیان نموده که انتظار دارد آیفون 17 اسلیم از طراحی و فرم ظاهری کاملا تازهی بهره مند باشد و جایگزین مدل پلاس گردد. هنوز تعیین نیست که منظور او از جایگزینی به قیمت، میزان صفحه نمایش یا ویژگی های دیگر مربوط می گردد یا خیر. وب سایت The Information در ماه مه گزارش داده بود که آیفون 17 اسلیم ممکن است قیمتی بالاتر از آیفون پرو مکس داشته باشد.

اطلاعات تکمیلی درباره آیفون 17

جف پو درباره عملکرد و تعیینات فنی کل سری آیفون 17، موارد زیر را گزارش نموده است:

  • آیفون 17 و آیفون 17 اسلیم: 8 گیگابایت رم، تراشه A19
  • آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس: 12 گیگابایت رم، تراشه A19 پرو

علاوه بر این، جف پو گزارش می دهد که آیفون 17 پرو مکس به جزیره پویای باریک تر مجهز خواهد بود، در حالی که دیگر مدل ها از طراحی فعلی بهره می برند. کوچک تر شدن جزیره پویا در آیفون 17 پرو مکس، به لطف فناوری تازه متالنز در حسگر تشخیص نزدیکی امکان پذیر خواهد بود. فناوری متالنز ممکن است به اپل در کاهش چشمگیر میزان حسگر فیس آی دی یاری کند.

گفته می گردد هر چهار مدل آیفون 17 از دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود که بهبود قابل توجهی نسبت به دوربین های 12 مگاپیکسلی فعلی به شمار می رود. مینگ-چی کو نیز پیش تر به این موضوع اشاره نموده بود.

تعیینات گزارش شده به وسیله پو در این گزارش، تکرار بسیاری از اطلاعات قبلی او است. این نشان می دهد که برنامه های اپل برای خانواده آیفون 17 حداقل تا به این لحظه تغییری ننموده است. با این حال، تا سپتامبر 2025 و رونمایی رسمی از سری آیفون 17، زمان زیادی به جای مانده و ممکن است اوضاع بر اساس مسائل فراوری، زنجیره تأمین و عوامل دیگر تغییر کند.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1403 بروزرسانی: 28 مهر 1403 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1520

به "آیفون 17 اسلیم با فقط یک دوربین اصلی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 17 اسلیم با فقط یک دوربین اصلی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید