اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز تفریحی و تفریح در سدهای آذربایجان غربی

به گزارش مجله گیلاسفا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز تفریحی و تفریح در اطراف سد شهرچای ارومیه و سد حسنلو نقده اطلاع داد.

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز تفریحی و تفریح در سدهای آذربایجان غربی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری، شنبه 26 تیر 1400 با اشاره به همکاری های این اداره کل با شرکت آب منطقه ای استان برای توسعه جهانگردی آب اظهار کرد: با توجه به اینکه رودخانه ها و دریاچه های پشت سد استان ظرفیت بالایی برای جذب جهانگرد دارند در نظر است با همکاری شرکت آب منطقه ای استان برای توسعه جهانگردی آب در این منطقه ها برنامه ریزی انجام گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه نمود: ایجاد اقامتگاه های سنتی، رستوران سنتی، پل های معلق و مراکز تفریحی و تفریح اطراف سدها و رودخانه های استان از جمله طرح هایی است که برای توسعه جهانگردی آب می توان بر روی آنها سرمایه گذاری کرد.

او اسم کرد: برای سرمایه گذاری در سدها و دریاچه های استان تا به امروز چندین بار فراخوان داده شده که تا به امروز برای سرمایه گذاری در دو سد استان هم اعلام آمادگی شده است.

جباری گفت: اجرای زیرساخت های جهانگردی از جمله ایجاد راه دسترسی به سدها، اعطای تسهیلات کم بهره از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی و یاری های فنی بلاعوض و صدور مجوز سرمایه گذاری از جمله اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان برای حمایت از سرمایه گذاران است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 912

به "اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز تفریحی و تفریح در سدهای آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز تفریحی و تفریح در سدهای آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید