اندونزی، ممنوعیت ورود گردشگران خارجی

به گزارش مجله گیلاسفا، وزارت خارجه اندونزی ورود بازدیدکنندگان خارجی به این کشور را به دلیل شیوع کرونای انگلیسی ممنوع نمود.

اندونزی، ممنوعیت ورود گردشگران خارجی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رویترز گزارش داد وزیر خارجه اندونزی گفته بازدیدنمایندگان خارجی برای مدت دو هفته به دلیل شیوع کرونای انگلیسی از ورود به اندونزی منع می شوند.

آیین نامه جدید که از اول ژانویه اجرایی می گردد، به دنبال قانون جدید این کشور مبنی بر ممنوعیت ورود مسافران انگلیس به اندونزی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی صادر می گردد.

وزیر خارجه اندونزی گفت: اندونزی در اوایل امسال ورود همه گردشگران خارجی را ممنوع نمود، اما بعضی از معافیت ها برای مسافران تجاری در نظر گرفته شده است. آیین نامه جدید در خصوص همه بازدیدنمایندگان خارجی به استثنای مقامات عالی رتبه دولتی اعمال می گردد.

چهارمین کشور پرجمعیت دنیا از زمان ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا در ماه مارس، در حال حاضر با تقریباً 720 هزار مورد تأیید شده و 21 هزار و 500 مورد فوتی، در بالاترین سطح ابتلا در آسیای شرقی واقع شده است و در کوشش برای مهار شیوع ویروس کروناست.

در هفته های اخیر سیستم مراقبت های بهداشتی اندونزی تحت فشار قرار گرفته است و بیمارستان هایی در جزیره جاوا مجبور شده اند تخت های بیشتری را به بخش های اورژانس اضافه نمایند. مقام ارشد وزارت بهداشت این کشور گفت بیمارستان ها در معرض خطر پر شدن ناشی از افزایش احتمال موارد ابتلا در تعطیلات خاتمه سال قرار دارند، به طوری که این ظرفیت در جاکارتا پایتخت اندونزی در حال حاضر به 84 درصد رسیده است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 415

به "اندونزی، ممنوعیت ورود گردشگران خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی، ممنوعیت ورود گردشگران خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید