بائو: هر تیمی به قائمشهر می آید، انگار بازی محبت آمیز انجام می دهد، نبود تماشاگر خیلی به ما ضربه زد

به گزارش مجله گیلاسفا، مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: عدم حضور طرفداران در استادیوم به تیم ما در این فصل ضربه زد.

بائو: هر تیمی به قائمشهر می آید، انگار بازی محبت آمیز انجام می دهد، نبود تماشاگر خیلی به ما ضربه زد

میثم بائو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط فعلی این تیم بعد از شکست برابر سپاهان گفت: ما در این بازی مستحق باخت نبودیم و حداقل باید یک امتیاز از این بازی می گرفتیم. به هر حال این بازی برای ما تمام شد و باید با امیدواری زیاد به آینده فکر کنیم. در حال حاضر سه ، چهار تیم در جدول شرایط سختی دارند و در منطقه خطر قرار گرفته اند ولی ما باید چند برابر گذشته کوشش کنیم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش عنوان نمود: ما در بازی های اخیر نمایش خوبی از لحاظ فنی داشتیم و خوشبختانه بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شدند. از طرفی آقای حدادیان هم به صورت کامل از تیم حمایت می نمایند و امیدوارم در انتها لیگ جواب زحمات ایشان را بدهیم و مردم مازندران را هم با کسب نتایج خوب راضی کنیم. تمام طرفداران نساجی روز و شب به این تیم فکر می نمایند و همه ما می دانیم که مسئولیت سختی داریم ولی همه امیدوارمی که این تیم در نهایت در لیگ برتر بماند و حتی رتبه تک رقمی کسب کند.

بائو با بیان این مطلب که نساجی از غیبت طرفدارانش در استادیوم ضربه خورده است، توضیح داد: همه می دانند طرفداران نساجی چقدر برای این تیم مهم هستند و اگر سال جاری آنها می توانستند به استادیوم بیایند قطعا الان رتبه خوبی داشتیم. وقتی حریفان ما به قائمشهر می آیند انگار می خواهند بازی محبت آمیز انجام دهند و برای تیمی هم که چنین طرفداران پرشوری دارد، بازی در استادیوم خالی از تماشگر واقعا سخت است. سال جاری نبود تماشاگر خیلی به ما ضربه زد.

مربی تیم فوتبال نساجی در انتها در مورد بازی با ملوان در جام حذفی گفت: ما جام حذفی را هم جدی می گیریم و در این بازی خانگی به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. ملوان تیمی ریشه دار و قابل احترام است ولی امیدوارم آنها را شکست بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 793

به "بائو: هر تیمی به قائمشهر می آید، انگار بازی محبت آمیز انجام می دهد، نبود تماشاگر خیلی به ما ضربه زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بائو: هر تیمی به قائمشهر می آید، انگار بازی محبت آمیز انجام می دهد، نبود تماشاگر خیلی به ما ضربه زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید