برنامه سفر سه هفته ای حمیده عباسعلی به آلمان

به گزارش مجله گیلاسفا، بابک زرگر امینی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: حمیده عباسعلی عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران بعد از ورود به آلمان می بایست تست کرونا داده و تا زمان معین شدن نتیجه در هتل باقی بماند. البته این روزها فرایند تست و پاسخ آن زودتر از قبل آماده می گردد. بعد از منفی شدن تست، می توانیم کار بستری شدن وی را انجام دهیم.

برنامه سفر سه هفته ای حمیده عباسعلی به آلمان

از سفر با هزینه تور به پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

وی اضافه نمود: بعد از بستری در بیمارستان یک جراحی آتروسکپی روی زانو خواهیم داشت تا در صورت مشاهده زائده روی بافت های ترمیم، خارج کنیم و در ادامه سیستمی که روی استخوان آسیب دیده کار گذاشته بودیم را خارج خواهیم کرد.

دکتر امینی ادامه داد: دلیل اصلی سفر خانم عباسعلی به آلمان هم همین بود که روشی که برای نوع آسیب دیدگی خانم عباسعلی استفاده کردیم، یک روش جدید است که در داخل لوازم و امکانات لازم آن بخصوص برای خارج کردن این سیستم جدید وجود نداشت. ضمن اینکه معمولاً کار جراحی را از ابتدا تا خاتمه یک جراح انجام می دهد. البته این جراحی نسبت به عمل نخست، خیلی کوچک تر و کم درد سرتری است که خیلی زودتر هم بهبود پیدا می نمایند.

پزشک معالج عباسعلی در مورد شرایط بعد از جراحی هم گفت: بعد از یک شب بستری، از بیمارستان مرخص خواهد شد و کارهای فیزیوتراپی را شروع می کنیم و بعد سه هفته و اتمام کار می توانند به تهران بازگشته و تمرینات خود را از سر بگیرند.

به گزارش خبرنگاران، حمیده عباسعلی چهارشنبه شب هفته جاری برای تکمیل دوره درمان خود راهی آلمان می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 294

به "برنامه سفر سه هفته ای حمیده عباسعلی به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر سه هفته ای حمیده عباسعلی به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید