بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا

به گزارش مجله گیلاسفا، اگر قصد سفر به بارسلونا را دارید، خرید از مراکز خرید بارسلونا را از قلم نیاندازید. بارسلونا یکی از شهرهایی است که بیشتر برندهای معتبر اسپانیایی در آن مرکز فروش معتبر دارند. در ادامه فهرستی از بهترین مراکز خرید بارسلونا به شما ارائه می­شود تا در صورت سفر به این شهر بتوانید به سادگی از بهترین مراکز خرید شهر، وسایل و سوغات مدنظر خود را خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا

1) دیاگونال ماری یکی از مراکز خرید بارسلونا

دیاگونال مار که یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا است در انتهای غربی شهر در سال 2002 در جهت رفاه حال افرادی که در غرب شهر قصد خرید دارند، افتتاح شده است. مساحت این مرکز خرید 87000 مترمربع مساحت دارد و مملو از رستوران­ها و فروشگاه ­های گوناگون است. ساعت کاری این مرکز خرید از 10 صبح الی 10 شب است.

2) ماره ماگنوم

ماره ماگنوم یکی از مشهورترین مراکز خرید بارسلوناست. این مرکز خرید که در سال 1995 تأسیس شده است، در گذشته بیشتر به علت تفریحات شبانه­ شهرت داشت. در سال 2002، براثر مشکلاتی که دولت با آن روبرو شد، کلیه­ی مراکز تفریحی شبانه­ این منطقه را تعطیل کرد. در نهایت در سال 2007، با کوشش شورای شهر، ماره ماگنوم به یک مرکز خرید سه طبقه تبدیل شد. این مرکز خرید رو به دریاست و با بازسازی که در سال 2012 روی آن انجام شد به یک مرکز خرید پررونق با رستوران­ها و فروشگاه­ های عظیم رو به دریا تبدیل شد.

3) آرناس

این مرکز خرید در گذشته و از سال 1900 الی 1977 یک میدان گاوبازی بوده است. پس از لغو برگزاری این مسابقات برای مدتی این ساختمان متروکه بود تا اینکه در سال 2010 توسط یک گروه سرمایه ­گذاری به یک مرکز خرید به مساحت 30000 مترمربع تبدیل شد. امروزه شهرت این مرکز خرید به علت حضور سقف گنبدی شکل و موزه­ راک موجود در آن است و به یکی از محبوب­ترین مراکز خرید بارسلونا تبدیل شده است.

4) لیا از بهترین مراکز خرید بارسلونا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا، مرکز خرید لیا است که در سال 1993 تأسیس شد. این مرکز خرید در سال 2006 بازسازی شد و تغییراتی ازجمله ایجاد چند رستوران ژاپنی، رستوران­های کوچک، بازارهای میوه و … در آن صورت گرفت.

5) گران ویا 2

این مجموعه عظیم­ترین مرکز خرید اروپا محسوب می­گردد و در شهر بارسلونا قرار گرفته است. گران ویا 2 که یکی از مشهورترین مراکز خرید بارسلونا است، در سال 2002 تأسیس شد و سالانه بیش از 17 میلیون بازدیدکننده دارد. این مرکز خرید درگذشته ساختمانی متروکه و خالی از سکنه داشته اما امروزه با توجه به رونقی که پیدانموده است، هتل­ها و فروشگاه ­های مختلفی در اطراف آن ایجاد شده است.

6) رامبلا کاتالونیا

این مرکز خرید در مرکز شهر بارسلون واقع شده است و یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا به شمار می­رود. خیابان رامبلا درواقع یک خیابان و مرکز خرید است که قدم زدن در آن برای هر دوستدار خرید بسیار لذت بخش خواهد بود. در این خیابان انواع فروشگاه­ها از قبیل جواهرفروشی تا فروشگاه­ های فرش ایرانی وجود دارد. علاوه رستوران­ها و کافه ­هایی نیز در پیاده­رو خیابان قرار گرفته است که می­توانید در آن­ها انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید.

7) خیابان سانتس

این خیابان با 4 کیلومتر طول، بلندترین خیابان اروپا است و در آن مغازه­ها و فروشگاه­ های متنوعی وجود دارد که در آن می­توانید مایحتاج خود را باقیمتی ارزان­تر از سایر فروشگاه­ها تهیه کنید. البته از قلم نیاندازید که شهرت این خیابان بیشتر به خاطر خیاطی و کفاشی­ های موجود در آن است و شما می­توانید در آن جنس­های اصل بارسلون را به قیمتی مناسب­تر از فروشگاه ­های زنجیره­ای تهیه کنید. خیابان سانتس یکی از مشهورترین مراکز خرید بارسلونا محسوب می­گردد.

8) خیابان پورتا فریسا یکی دیگر از مراکز خرید بارسلونا

خیابان پورتا فریسا نیز یکی از مراکز خرید بارسلونا است که در مجاورت خیابان رامبلا کاتالونیا واقع شده و همه­ی آنچه در زندگی احتیاج خواهید داشت در این خیابان کوچک برای شما فراهم خواهد بود.

9) پورتال دلانخل

پورتال دلانتل یک مرکز تفریحی تجاری و یکی از شلوغ­ترین خیابان­های اروپا و فقط مخصوص پیاده­ روی است. در پورتال دلانخل که یکی از بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا است، فروشگاه ­های زنجیره­ای و مغازه های پارچه­ فروشی زیادی وجود دارد و می­توانید لباس­های متنوعی باقیمت مناسب تهیه کنید.

10) پسیج دگراسیا

پسیج دگراسیا معروف­ترین خیابان بارسلون است که پیاده­روهای فراخی دارد و دو تا از معماری­های مشهور ساخته­ی دست آنتوان گائودی معمار مشهور اسپانیا در این محله واقع شده است. در این محله انواع فروشگاه ها وجود دارد که مناسب هر سلیقه و بودجه­ای است. در قسمت­های بالای خیابان، فروشگاه­های برند قرار دارند. در پسیج دگراسیا که یکی از ده­ها مراکز خرید بارسلونا به شمار می­رود، استراحتگاه ها و رستوران های متنوعی برای استراحت و صرف غذا تعبیه شده است.

11) مرکز خرید پدرالیس

این مرکز خرید در قلب منطقه ­ی مالی شهر بارسلون در سال 1989 واقع شده است و ویژه طراحان لباس و برندهای معروف است. عامل دیگری که پدرالیس را به یکی از مشهورترین مراکز خرید بارسلونا تبدیل نموده است، جشن­های کریسمسی است که همه ­ساله باشکوه فراوان در آن برگزار می­گردد.

12) مرکز خرید گلوریز

این مرکز خرید در محلی واقع شده که در آن، برج آگار، تئاتر ملی و بازار انکلتس ولز قرار گرفته است. در این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا است، فروشگاه­های متنوعی ازجمله فروشگاه­های پوشاک، باشگاه­های ورزشی، سینما، رستوران و کافی­شاپ موجود است. در این مرکز خرید وای فای رایگان ارائه می گردد و پارکینگ آن با ظرفیت 3000 خودرو تا دو ساعت اول کاملاً رایگان است.

13) ال تراینگل مرکز خرید شیک و جذاب در بارسلونا

آنچه یک مرکز خرید شیک و جذاب باید داشته باشد، همه در مرکز خرید ال تراینگل موجود است. ال تراینگل که یکی از مراکز خرید مشهور بارسلونا است، در مرکز شهر واقع شده و مملو از رستوران، کافی­شاپ و فروشگاه­ های گوناگون است.

درکنار این فروشگاه های معتبر و مشهور، مراکز خرید دیگری نیز در شهر بارسلونا وجود دارد که در آن­ها می­ توانید اجناسی با قیمت مناسب تهیه کنید. در زیر به فهرستی از این مراکز اشاره شده است:

  • لاروکا ویلیج- ساعت کار: از دوشنبه تا شنبه ساعت 10 صبح الی 9 شب
  • هرون سیتی
  • اوت لت منگو بارسلون- همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب
  • فروشگاه برند بربری- همه روزه از 10 صبح الی 8 و نیم شب
  • اوت لت کستو- دوشنبه تا شنبه از 10 صبح الی 9 شب و یکشنبه­ ها از 8 شب الی نیمه شب
  • اوت لت مونتانا- همه روزه از 10 صبح الی 8 و نیم شب
  • اوت لت نامبروان- همه روزه از 10 و نیم صبح الی 8 و نیم شب

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 177

به "بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید