به زودی شاهد ساماندهی در مدیریت وی اودی ها خواهیم بود

به گزارش مجله گیلاسفا، دبیر شورای فرهنگ عمومی از ساماندهی مدیریت و نظارت بر وی او دی ها در آینده نزدیک اطلاع داد.

به زودی شاهد ساماندهی در مدیریت وی اودی ها خواهیم بود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در آستانه 14 آبان روز فرهنگ عمومی در نشستی خبری به اعلام برنامه ها و سیاست های این شورا پرداخت.

وی با تأکید بر ضرورت تحول انقلابی در ساختار فرهنگی کشور، بیان نمود: اوضاع فرهنگی کشور نامطلوب است؛ رهبر معظم انقلاب، تعبیر تحول انقلابی در ساختار فرهنگی کشور را به کار بردند که نشان دهنده یک شرایط روزمره شده و غیرقابل تحمل در این حوزه است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی از شروع یازدهمین فصل از فعالیت این شورا با شعار تحول و امید خواند اطلاع داد.

وی توضیح داد: سرانه عدالت فرهنگی در بودجه فرهنگی کشور و بودجه های دستگاه ها را پیگیری خواهیم کرد. هنوز بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاخصه های به روز در حوزه عدالت فرهنگی کشور محقق نشده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در پاسخ درباره نقدها وارده به تأثیر منفی وی اودی ها بر فرهنگ عمومی کشور و نقش این شورا در نظارت بر فعالیت وی اودی ها گفت: یکی از مسائل در این حوزه این است که بین معاونت سینمایی و ساترا بعضا رفت و برگشت هایی اجرا شده است. قرار است این دوگانگی را کنار بگذاریم و هم سازمان سینمایی و هم ساترا نقش خودشان را در نظارت و یاری به وی اودی ها به درستی انجام دهند تا بیش از این شاهد شکایت خانواده ها و دغدغه مندان فرهنگی از محتوای موجود در این بخش نباشیم. این دو نهاد در سال های گذشته هر کدام کوتاهی ها را به گردن دیگری انداخته اند. ابهاماتی در وظایف این دو وجود دارد که امیدوارم حل بشود و به زودی شاهد این ساماندهی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1077

به "به زودی شاهد ساماندهی در مدیریت وی اودی ها خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی شاهد ساماندهی در مدیریت وی اودی ها خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید