تاریخ عرضه بازسازی Age of Empires III معین شد

به گزارش مجله گیلاسفا، در رویداد گیمزکام که این روزها جریان دارد، شرکت مایکروسافت از نسخه بازسازی شده قسمت سوم از سری بازی های عصر امپراطوری ها با عنوان Age of Empires III: Definitive Edition رونمایی کرد. این بازسازی در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) روی فروشگاه مایکروسافت و استیم عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه بازسازی Age of Empires III معین شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سری بازی عصر امپراطوری ها یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین بازی های استراتژی هم زمان هستند. این سری بازی سابقه بیست و چند ساله ای دارد و در ابتدای کار خود توانست با ویژگی های منحصر به فرد و گیم پلی خوش ساخت اش در میان دیگر بازی های استراتژی قد علم کند. نسخه سوم بازی در سال 2005 ساخته شد و چشم گیر ترین نکته آن در مقایسه با نسخه های قبلی، گرافیک سه بعدی و زیبای آن بود. مایکروسافت از دو سال گذشته آغاز به بازسازی بازی های این سری به طور سالانه نموده و سال جاری نوبت نسخه سوم عصر امپراطوری ها شده.

بازسازی عصر امپراطوری ها 3 تغییر چشم گیری در حس و حال بازی ایجاد ننموده و صرفا به بهبود ظاهر بازی و اضافه کردن چند ویژگی جدید بسنده نموده. مهم ترین تغییرات ظاهری بازی نورپردازی بهبود یافته، بافت های باکیفیت تر و مدل های پرجزییات تر هستند. چند عکس از بازی در حساب رسمی توییتر عصر امپراطوری ها منتشر شده و مدل های جدید بازی را نشان می دهد که انصافا کیفیت آن ها به طور چشم گیری افزایش یافته.

به گفته سازنده های بازی، این بازسازی با در نظر داشتن اجرا با وضوح تصویر 4K ساخته شده. موسیقی و افکت های صوتی بازی با کیفیت بالاتری بازسازی شده اند. در کنار این تغییرات، کیفیت میان پرده های بازی هم به شکل قابل توجه ای افزایش یافته اند.

البته تمام ارتقاها نسبت به نسخه اصلی به ویژگی های هنری محدود نمی شوند و سازنده ها ویژگی های جدیدی مرتبط با گیم پلی هم اضافه نموده اند. در بازسازی عصر امپراطوری ها 3، دو تمدن جدید یعنی اینکا ها و سوعدی ها اضافه شده اند. دو گیم مود جدید به نام های نبرد های تاریخی و هنر جنگ به بازی اضافه شده اند. در نبردهای تاریخی همان طور که از اسم آن پیداست نبرد های واقعی تاریخی را درون بازی تجربه می کنید. هنر جنگ حالت چالش گونه بازی است و به رقابت های آنلاین بازی شباهت دارد.

این بازسازی، بخش آنلاین همراه با قابلیت های جدید مانند حالت تماشاچی و پشتیبانی از دستکاری (ماد) دارد. دستکاری ها و نقشه های ساخته شده توسط بازی کن ها همواره بخشی از سری عصر امپراطوری ها بوده اند. معینا وقتی بازی در حالت آنلاین از دستکاری ها پشتیبانی می نماید، پشتیبانی از دستکاری ها برای حالت تک نفره هم وجود دارد.

همان طور که گفته شد این بازسازی تغییر اساسی ای در بازی ایجاد نمی نماید و اگر از هواداران همیشگی این سری و خواستار پیشرفت های پایه ای هستید باید برای نسخه چهارم بازی که پارسال تایید شد، صبر کنید. پارسال حین عرضه ی نسخه بازسازی شده عصر امپراطوری ها 2 شرکت مایکروسافت اظهار داشت بازی که عصر اساطیر (Age of Mythology) را فراموش ننموده و برای این نسخه جانبی از سری عصر امپراطوری ها هم برنامه دارد.

معین نیست مایکروسافت قصد بازسازی یا ساخت نسخه جدیدی از عصر اساطیر را دارد و همچنین معلوم نیست در سال های آینده قرار است کدام یک از این دو بازی زودتر به دست مان برسد. همین حالا صدای هواداران عصر اساطیر با دیدن این بازسازی جدید در آمده و جمع کثیری از گیمرها که ما هم جزو آن ها هستیم خواستار یک عصر اساطیر جدید هستند.

بازسازی عصر امپراطوری ها 3، روز 15 اکتبر (24 مهر) روی استیم و فروشگاه ویندوز 10 مایکروسافت عرضه خواهد شد. بازی کردن آنلاین بین دو نسخه بازی ممکن است و بازی کن ها به سرور های مخصوص فروشگاه شان محدود نخواهند شد. همین حالا می توانید بازسازی عصر امپراطوی ها 3 را در فروشگاه استیم پیش خرید کنید. اگر به این سری بازی علاقه دارید امکان خرید هر سه نسخه ی بازسازی شده به صورت یک مجموعه همراه با 25 درصد تخفیف وجود دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 120

به "تاریخ عرضه بازسازی Age of Empires III معین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاریخ عرضه بازسازی Age of Empires III معین شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازسازی Age of Empires III معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید