تداوم پایداری شبکه ارتباطی در استان پس از توفان شاهین

به گزارش مجله گیلاسفا، نیک محمد بلوچ زهی از تداوم پایداری شبکه ارتباطی در سیستان و بلوچستان پس از توفان شاهین اطلاع داد.

تداوم پایداری شبکه ارتباطی در استان پس از توفان شاهین

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی خبرنگاران، نیک محمد بلوچ زهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان در مورد شرایط شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات این استان در جریان توفان حاره ای اظهار کرد: طبق آخرین اخبار رسیده از گروه های پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر در منطقه چابهار به غیر از دو سایت که به علت قطعی برق دچار اختلال شده اند مشکل دیگری در شبکه ارتباطاتی استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

وی اضافه نمود: گروه های فنی و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به سمت منطقه چابهار که احتمال بیشترین اندازه خسارت ها به علت وقوع توفان حاره ای وجود دارد حرکت نموده اند و آمادگی لازم برای انجام عملیات اضطراری و برطرف هرگونه مشکل ارتباطی در اسرع وقت را دارند. خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه خسارتی رخ نداده است و تمامی تجهیزات زیرساختی در شرایط مناسبی قرار دارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: اوج توفان از حوالی ساعت 6 غروب در چابهار شروع و ساعت 10 شب هم از منطقه خارج شده است. تمامی گروه های پشتیبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان بلوچستان در تمامی شهر های این استان در شرایط آماده باش هستند و به مردم اطمینان می دهیم که شرایط لازم برای تداوم پایداری ارتباطات در این استان را فراهم می کنیم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 1003

به "تداوم پایداری شبکه ارتباطی در استان پس از توفان شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم پایداری شبکه ارتباطی در استان پس از توفان شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید