ترامپ محدودیت های سفر را لغو کرد اما بایدن جلوی آن را گرفت

به گزارش مجله گیلاسفا، بایدن جلوی طرح ترامپ برای صدور مجوز ورود به مسافرانی از انگلیس، برزیل و اروپا به ایالات متحده را گرفته و گفته که محدودیت های سفر برای مقابله با کرونا را بیشتر می نماید.

ترامپ محدودیت های سفر را لغو کرد اما بایدن جلوی آن را گرفت

به نوشته روزنامه دیلی میل، کاخ سفید اعلام نموده دونالد ترامپ دستور داده این محدودیت ها از روز 26 ژانویه (یک هفته پس از ترک کاخ سفید از سوی ترامپ) لغو گردد.

محدودیت های سفر به آمریکا مانع از ورود مسافران از اروپا می گردد که از اواسط مارس اجرایی شده و در عین حال، مسافران برزیلی هم که از مه دیگر نتوانستند وارد آمریکا شوند، حالا با محدودیت سفر از سوی بایدن روبرو هستند.

ترامپ در دستور خود برای لغو ممنوعیت ورود مسافران به آمریکا نوشته این اقدام و دریافت تست منفی از مسافران در بدو ورود، بهترین راه برای ادامه حفاظت از آمریکایی ها در مقابل کرونا ویروس و از سرگیری امن سفرهاست.

اما درست 90 دقیقه بعد از این پیغام، جن ساکی، سخنگوی بایدن در توئیتی نوشت: با توجه به وخیم تر شدن اوضاع پاندمی و ادامه شیوع آن در دنیا و جهش ژنتیکی، زمان آن نیست که محدودیت های سفرهای بین المللی برداشته گردد.

وی در ادامه نوشت: با توجه به توصیه تیم پزشکی، دولت بایدن تمایلی به لغو این محدودیت ها در 26 ژانویه ندارد. در حقیقت، ما به دنبال تقویت و بیشتر کردن اقدامات بهداشت عمومی برای تمامی سفرهای بین المللی با هدف از بین بردن شیوع و گسترش کووید-19 هستیم.

همین اواخر بود که رئیس مراکز کنترل و جلوگیری از بیماری های آمریکا طی دستوری تمامی مسافران هوایی را ملزم کرد تا برای ورود به کشور تست منفی کرونای خود را ارائه نموده یا ثابت نمایند که از این بیماری بهبود یافته اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 620

به "ترامپ محدودیت های سفر را لغو کرد اما بایدن جلوی آن را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ محدودیت های سفر را لغو کرد اما بایدن جلوی آن را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید