بازگشت بازدیدکنندگان به تماشاخانه تاریخی ایتالیا

به گزارش مجله گیلاسفا، با کاهش محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در بیشتر مناطق ایتالیا، بازدیدکنندگان توانستند به کولوسئوم بازگردند.

بازگشت بازدیدکنندگان به تماشاخانه تاریخی ایتالیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز دوشنبه محدودیت های سفری و همچنین قوانین قرنطینه در اغلب مناطق ایتالیا کاهش یافت و به این ترتیب امکان بازدید از کولوسئوم جاذبه تاریخی مشهور ایتالیا و موزه های واتیکان فراهم شد.

دولت ایتالیا درحالی در روز آدینه خبر کاهش محدودیت های قرنطینه را گفت که سازمان جهانی بهداشت و سایر کارشناسان نسبت به نابه هنگام بودن این تصمیم هشدار داده بودند.

16 منطقه ایتالیا اکنون به عنوان مناطق زرد یا همان مناطق کم خطر کرونایی در نظر گرفته شده اند، اما پنج منطقه هنوز در فهرست مناطق نارنجی قرار دارند.

همزمان با ورود بازدیدکنندگان به تماشاخانه تاریخی کولوسئوم درهای مجموعه موزه های واتیکان و کلیسای سیستین هم پس از 88 روز تعطیلی یعنی طولانی ترین تعطیلی از زمان جنگ جهانی دوم تا به امروز، به روی مردم باز شد. اگرچه اغلب بازدیدکنندگان روز نخست بازگشایی این موزه ها را بازدیدکنندگان داخلی تشکیل داده بودند.

با این وجود موزه های مناطق زرد فقط در هفته جاری می توانند به روی بازدیدکنندگان باز بمانند.

ایتالیا یکی از بیشترین موارد ابتلا به کرونا در اروپا را به ثبت رسانده است. تا به امروز بیش از 2.5 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا و حدود 88,500 مرگ بر اثر کووید-19 در ایتالیا گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 653

به "بازگشت بازدیدکنندگان به تماشاخانه تاریخی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بازدیدکنندگان به تماشاخانه تاریخی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید