تسهیلات هزار تریلیون ریالی بانک صادرات ایران به بخش های مالی در 9 ماهه نخست سال

به گزارش مجله گیلاسفا، نائب رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران گفت: پذیرش مسئولیت اجتماعی در بانک صادرات ایران، تنها معطوف به برطرف دغدغه های فرهنگی و معیشتی نیست، بلکه با پرداخت بیش از هزار تریلیون ریال تسهیلات بانک صادرات ایران به بخش های مختلف مالی در 9 ماهه اول امسال، استمرار فراوری و اشتغال جدید دنبال شده است.

تسهیلات هزار تریلیون ریالی بانک صادرات ایران به بخش های مالی در 9 ماهه نخست سال

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، امیر یوسفیان در اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای که با حضور مدیران سازمان ها و شرکت های فراوریی و صنعتی فعال در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی، در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار گردید، اضافه کرد: مسئولیت اجتماعی نظام بانکی در سه بخش ارائه خدمات بانکی برای حمایت از اقشار آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه و بحران ها، یاری به تشکیل خانواده و ایجاد اشتغال و استمرار فراوری در مجموعه های مالی تعریف شده است.

وی اظهار کرد: نظام بانکی در کنار سایر آحاد جامعه به طور جدی مسئولیت اجتماعی خویش را پذیرفته و کوشش نموده این مسئولیت را به بهترین نحو انجام برساند.

نائب رئیس هیئت مدیره بانک صادرات ایران تاکید نمود: کار عظیم نظام بانکی، حمایت از استمرار فراوری و اشتغال آفرینی در کشور و در عین حال یاری به ایجاد شغل های جدید است.

یوسفیان اضافه کرد: بانک صادرات ایران برای تحقق این هدف در 9 ماهه اول سال 99 بالغ بر هزار تریلیون ریال تسهیلات به بخش های مختلف مالی پرداخت و به استمرار بیش از 400 هزار شغل در کشور یاری نموده است.

نائب رئیس هیئت مدیره بانک صادرات ایران گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری، واحد های بانک هیچگاه تعطیل نشد و خدمت گذاری توام با مسئولیت پذیری کامل همکاران با اشتیاق فراوان ادامه یافت و مسئولیت ارائه خدمات بانکی فراموش نشد تا جایی که دو هزار و 500 نفر از همکاران بانک صادرات ایران به بیماری کرونا مبتلا شدند و متاسفانه 13 نفر در راه خدمت به مردم جان به جان آفرین تسلیم کردند.

یوسفیان با اشاره به اینکه بخش عمده مراجعات مشتریان و مردم به شعب برای دریافت خدمات بانکی است، اظهار کرد: بانک صادرات ایران در کوشش برای کاهش آسیب های این بیماری بر مشتریان و هموطنان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را جدی تر از گذشته دنبال کرد و سامانه شمس با قابلیت افتتاح غیرحضوری حساب، درخواست تسهیلات خرد و سایر خدمات بانکی راه اندازی شد تا مسئولیت اجتماعی در شرایط بحرانی نیز انجام گردد.

یوسفیان با یادآوری این که همواره در شرایط سخت و بحرانی مسئولیت های زیادی به بانک ها واگذار می گردد، اضافه کرد: کوشش کردیم که در شرایط بحرانی و حوادث پیش آمده و همچنین دوران این بیماری، با پرداخت تسهیلات کم بهره و طولانی مدت در بانک صادرات ایران، درصدی از آلام مردم بکاهیم.

وی اضافه کرد: در گام اول بانک صادرات ایران، 45 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مردم پرداخت و در گام دوم به بیش از 67 هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا تسهیلات حمایتی پرداخت کرد که این فرایند همچنان ادامه دارد.

در این مراسم با پخش نماهنگ ویژه گرامیداشت کارکنان جان باخته بانک صادرات ایران بر اثر کرونا، مسئولیت پذیری کوششگران بانک صادرات ایران در خالی نکردن سنگر خدمت رسانی مورد تحسین نهاده شد.

در ابتدای این مراسم، سیدمالک حسینی، رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تشکر از نگاه ویژه حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به مسئولیت اجتماعی از اقدامات این بانک در اهتمام به مسئولیت اجتماعی به ویژه یاری به تجهیز گرم خانه شهرداری تهران قدردانی کرد.

در انتها مراسم لوح و تندیس زرین مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای با رویکرد توسعه مالی به بانک صادرات ایران اعطا شد.

لازم به ذکر است بانک صادرات ایران علاوه بر پرداخت میلیاردها ریال وام قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی در بخش های مختلف مالی در مناطق کمتر برخوردار، نسبت به احداث مدرسه و مراکز فرهنگی در مناطق مختلف کشور و تجهیز کتابخانه مدارس در مناطقی مانند سیستان و بلوچستان اقدام نموده و ضمن حمایت از ناشران و اهل قلم با حضور موثر و مستمر در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران و استان ها، به حمایت از همایش ها و نشست های علمی و اقداماتی مانند ایجاد پردیس درختکاری مفرح در پارک جنگلی چیتگر تهران با هدف حفاظت از محیط زیست اهتمام داشته است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: gilasfa.ir شناسه مطلب: 454

به "تسهیلات هزار تریلیون ریالی بانک صادرات ایران به بخش های مالی در 9 ماهه نخست سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات هزار تریلیون ریالی بانک صادرات ایران به بخش های مالی در 9 ماهه نخست سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید